Een Seiko Marine Master 300 over de vloer

ja hij is wel wat aan de forse kant, dat klopt, nog even een paar dagen aankijken

Mijn telefoon is zo’n beetje vastgelopen van alle PB’s en Whatsapp berichten van geïnteresseerden dus er komt geen HF advertentie :joy:

1 like

Tussen de 1750 en 2500 zit nog de Maurice Lacroix Diver. Mooi klokkie!

Hè wat jammer nou, kom ik je net gezelschap houden.
Ook verkregen via onze huisdealer. :joy:

.

3 likes

Vanavond komt er al iemand koekeloeren. Maar dat was ook al bedacht vóór mijn vertrekoverwegingen. Hoewel dit wel een echte Seiko man is die wel eens smoorverliefd op de Marine Master zou kunnen worden én niet zo’n probleem heeft met ‘een maatje groter’. Qua horloges dan :wink:

Jammer. Dan is je Seiko Tournee al weer voorbij.

Tja beleving, ik vind hem niet zo groot hoor!
Maar goed ik kom van de Oris Divers Date 47 mm vandaan.:joy:

Erg gaaf om de Tuna en Marine Master in het echt mee te maken, ik kende ze alleen van de enthousiaste verhalen en de plaatjes. Ik heb me lekker laten opjutten door onder andere @SuperC, @EricPP, @Gio, @Ries, @jo_ en @Trapman en dat pakte leuk uit.

Wat een geweldig mooie klokken. Helaas voor mij te groot, maar ik snap het enthousiasme en kan ze warm aanbevelen.

2 likes

haha, daar is je antwoord!

Die tropic sport strap staat em wel apengeil om het zo maar even te formuleren! :thumbsup:

Groeten,

Noel.

1 like

Volgens mij moet er eentje naar de verslavingszorg, zo snel weer ruilen!

1 like

Daar ben ik weggestuurd. Niks meer aan te doen.

1 like

Seiko verkiest ook saffier boven hardlex, ze gebruiken het alleen om de prijs te drukken:
http://www.thewatchsite.com/29-tokunaga-archives/242-tokunaga-explanation-about-materials-watch-glass.html

Wat komt ervoor in de plaats?

Spring drive platinum ? :money_mouth:

Op een €2000 duiker geen saffier op een Sarb 035 van 400 piek wel. Dat lijkt me dan een bewuste keuze.

2 likes

Eerst even lezen, Ide :wink:
Uiteraard is het bewust. Als ze die MM krijgen verkocht zonder de investering van het saffier, waarom zouden ze die kost dan doen?
Beetje zoals de opties bij een BMW. Toch idioten genoeg die ze kopen :wink:
(ik rijd Audi, even erg hoor :smile: )

Gelukkig kan ik de verleiding van MM300 wel weerstaan. Op zo’n niveau flipperen is niet voor iedereen weggelegd. @anon50762135EV you truely has some skills. Dat geflipper is niets voor mij.

Ik zat in de auto :joy:. Zal zo even kijken :wink:

Seiko duo even nog op de foto als herinnering.

3 likes

Weg op HF ?