“Mijn” juwelier in Hengelo(O) kan hem ook servicen.
Nee man. Oris is gewoon lang niet zo geil als mm300. Sommige dagen kan je wel janken dat ie zo oncomfortabel kan zijn… maar die kastvorm… daar kan Oris gewoon echt niet tegen op.
Dat is geen mening. Dat is gewoon zo
Paar nadeeltjes neem je op de koop toe.
Dat dus. Een flinke brok staal. Ik vind het er gaaf uit zien, maar niet voor mij. Te ruig.
Haha ik zal hem een keer in levende lijve aanschouwen. Dan kan ik echt mijn mening erover geven.
Laat de plaatjes maar komen want fotogeniek is hij wel.
toch lijkt de prijs me overdreven. Zou er es eentje moeten kunnen voelen. Mss verander ik dan van gedacht!
Zie het maar als een Honda S2000
Ja het is een Japanner. Ja hij heeft wat kleine onvolkomenheden. Maar wat een geweldig apparaat, de beleving maakt het allemaal goed.
Precies.
Je mag een uur lang tussen de lakens met Doutzen Kroes maar dan breek ik wel je kleine teen. Ik zeg DOEN!
Zonder gein. mm300 de deur uit doen deed veul meer pijn dan ceramische seamaster. Ik ben wel eens bijna de vangrail ingereden omdat ik naar die stomme Marinemaster aan het staren was
10 minuten en je mag mijn teennagel knippen.
ah, jij bent zo iemand die nog heel lang ligt na te kletsen
Als je de kans hebt, dan moet je die tijd wel pakken. Altijd al willen weten hoe haar leven er uit ziet.
Of zo iemand die bij 3 minuten gratis winkelen in de supermarkt alle schappen met wijn omver trapt en met kratten bier gaat smijten. Arme Doutzen.
Stoer die laatste band. Wat voor 1 Is dat? Ik zoek nog een stoere 22 naar 20mm band.
Hadley Roma Kevlar
http://www.amazon.com/Hadley-Roma-MSM848RA-200-Genuine-Kevlar/dp/B005EJH27G?ie=UTF8&Version=1&entries=0
Van harte met deze superklok!!!
Ik had eerst ook mijn twijfels tot ik er een even om de pols kreeg (dank @gfvdb81 ) .
Dan veranderen al je vragen in:
IK WIL ER OOK 1!!!
@anon50762135EV , geniet er van!! Hopen dat het een blijvertje is…
Dat moet ik meemaken😄
Dat is vaak wel het beste!!!
gebroken been zou zelfs nog aanvaardbaar zijn
Van mij mag je mijn ribben breken na een uurtje plezier. Niet ervoor, dan wordt het moeilijk
Gefeli maar weer voor zo lang het duurt!
Vraag me wel af waarom horloges altijd groter moeten zijn dan je dinges…