Een Seiko Monster 1Gen voor 250 euro?

Ik ben opzoek naar een oranje seiko monster en kan er 1 eind van deze week krijgen voor 250 Euro.
Met mijn beperkte ‘kennis’ van deze horloges worden deze volgens mij sinds begin 2000 niet meer gemaakt. Mede hierdoor zie ik qua prijs echt van alles voorbij komen. Is 250 Euro een reeele prijs of is het een gevalletje van wat de gek er voor over heeft.

Ze werden gemaakt tot ongeveer 2013 of 2012 volgens mij. Vanaf toen kwamen de gen 2’s ongeveer.

Beetje afhankelijk van de staat, kleur etc. Maar 250 voor een gen 1 monster is niet gek.

2 likes

Mijne is een half jaar geleden ook voor dat bedrag naar een nieuwe eigenaar gegaan.

2 likes

250,- is marktconform.

In de “vraagprijzen” die ik zie zelfs redelijk scherp te noemen.

e.e.a. uiteraard afhankelijk van staat.

1 like

Ze worden juist vanaf 2000 gemaakt.
't is sowieso altijd wat de gek ervoor geeft. Maar € 250 vind ik een mooie prijs. Succes en veel plezier ermee!

1 like

Super bedankt voor de antwoorden!
Dan weet ik dat niet overbetaal, al is het maar een paar honderd euro.
Cheers!

1 like

Heb er uiteindelijk 275 betaald en direct gekocht.
Iets kleiner dan ik had gedacht maar wel super mooi!

10 likes

Ja, t.z.t. was het wel een behoorlijke klomp horloge. Maar toen werd groot, groter, grootst de norm (o.k., inmiddels zijn we weer op weg terug naar kleiner :open_mouth: :thinking: :wink:) en zijn we wel wat gewend, waardoor een Monster ineens niet meer zo’n groot horloge lijkt. Vind het zelf wel een fijne en draagbare maat. Gefeliciteerd!

1 like

Het heeft gelukkig wel goed gewicht en draagt super fijn. Moet alleen twee schakels verwijderen.

1 like

Tof hoor , gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Nette prijs voor een 1gen

1 like

Top. Ziet er goed uit. Ze zijn wel “lomp” maar ze dragen echt heerlijk. Op de pols oogt het wel goed.

1 like

En die heeft hem nog steeds! :smiley:

@Kahan gefeliciteerd, ziet er goed uit om je pols!

2 likes

Ja die zwarte ziet er ook echt bruut uit, alleen heb een zwarte baby tonijn en vond het wel wat op elkaar lijken. Vandaar de keuze voor de oranje monster. Geen moment spijt van.

3 likes