Een snack met karakter

Dit is geen hommage maar ordinaire design diefstal van Breitling

En nu zal ik een Echte Hommage laten zien.
Het is ook wel handig om het design verhaal wat erbij hoort te lezen…

2 likes

Thanks voor de info, ik zal het horloge ook nooit kopen omdat ik begrijp dat dit op geen enkele manier toevoegt aan de echte horloge merken met eigen design en creativiteit.

Het ging mij enkel om het design en karakter van het horloge. Dat is dus van Breitling. dat zal ik deze topic dan weer buiten budget vallen. Ik ga opzoek naar het origineel!
Groetjes, Rens

1 like

De vieze goesting steekt weer op.

Een zwarte of rode King Seiko tegen een goede prijs zie ik zitten.

Deze week ook 2 dagen met de vinger boven de bestelknop gehangen voor Doxa Sub300T, maar iets (weet niet wat) houdt me tegen.

En andere suggesties zijn welkom.

Het constrast tussen een KS en een Doxa is vrij groot. Budget tussen 1500 en 2000 begrijp ik? Welke kleur Doxa kijk je naar?

Zwart.

Maar voor KS ligt het budget lager.

1 like

Ik zou zomaar een zomer lang gelukkig kunnen worden van de nieuwe Squale sub 37 a €1650 (ongeveer?). Voor een snack wellicht wel een stevige afschrijving.

Niet zwart maar wel met reeds geabsorbeerde afschrijving, een van de aquastars uit de blauwe sectie? Doxa vibe maar net een tikje minder lomp en een merk met (hernieuwde?) heritage. Deze wellicht?

Meer op KS domein, wellicht een Baltic Prism met natuursteen plaat zoals deze:

3 likes

Hmmm, zal het niet worden.

• Squale spreekt me niet aan
  • de Aquastar draagt zeer top-heavy
  • de Baltic lijkt zowat een samenraapsel
1 like

Reductie is onderdeel van een goede zoektocht!

1 like

Formex?

Ah was al aangedragen.

1 like

4 likes

Die prijzen beginnen de pan uit te swingen.

1 like

Ben hier wel heel tevreden van, mooi merk!

2 likes

Wat denk je van serica Kristof? Hebben erg mooie kasten, en een heel leuke design language.

1 like

Ref. 6190 DenaliField Chronometer doet me wel iets. Maar die band :sweat_smile:

1 like

Ja mooi

Ook mooi op leer toch?

3 likes

Bij voorkeur op staal deze keer.

1 like

4 likes

Weer dat dus.

1 like

Intussen bij een paar juweliers prijs gevraagd voor een Seiko SPB283J1

1 like

Is dit niet iets? Quartz, prima draagformaat en niet heel zwaar. Bovendien niet duur. Ik heb deze nieuw kunnen bemachtigen voor 380 euro. Snacks zijn doorgaans ook niet al te duur, hoewel alles tegenwoordig duurder wordt.

3 likes