Dit is geen hommage maar ordinaire design diefstal van Breitling
En nu zal ik een Echte Hommage laten zien.
Het is ook wel handig om het design verhaal wat erbij hoort te lezen…
Dit is geen hommage maar ordinaire design diefstal van Breitling
Thanks voor de info, ik zal het horloge ook nooit kopen omdat ik begrijp dat dit op geen enkele manier toevoegt aan de echte horloge merken met eigen design en creativiteit.
Het ging mij enkel om het design en karakter van het horloge. Dat is dus van Breitling. dat zal ik deze topic dan weer buiten budget vallen. Ik ga opzoek naar het origineel!
Groetjes, Rens
De vieze goesting steekt weer op.
Een zwarte of rode King Seiko tegen een goede prijs zie ik zitten.
Deze week ook 2 dagen met de vinger boven de bestelknop gehangen voor Doxa Sub300T, maar iets (weet niet wat) houdt me tegen.
En andere suggesties zijn welkom.
Het constrast tussen een KS en een Doxa is vrij groot. Budget tussen 1500 en 2000 begrijp ik? Welke kleur Doxa kijk je naar?
Zwart.
Maar voor KS ligt het budget lager.
Ik zou zomaar een zomer lang gelukkig kunnen worden van de nieuwe Squale sub 37 a €1650 (ongeveer?). Voor een snack wellicht wel een stevige afschrijving.
Niet zwart maar wel met reeds geabsorbeerde afschrijving, een van de aquastars uit de blauwe sectie? Doxa vibe maar net een tikje minder lomp en een merk met (hernieuwde?) heritage. Deze wellicht?
Meer op KS domein, wellicht een Baltic Prism met natuursteen plaat zoals deze:
Hmmm, zal het niet worden.
Reductie is onderdeel van een goede zoektocht!
Formex?
Ah was al aangedragen.
Die prijzen beginnen de pan uit te swingen.
Wat denk je van serica Kristof? Hebben erg mooie kasten, en een heel leuke design language.
Bij voorkeur op staal deze keer.
Weer dat dus.
Intussen bij een paar juweliers prijs gevraagd voor een Seiko SPB283J1