Te koop, in principe geen ruil: mijn Aquastar Deepstar II diver op een mooie beads of rice bracelet. Heb deze in het verleden met veel plezier gedragen, maar blijft nu al een hele tijd in de doos, en wil mijn collectie klein houden (en heb mijn zinnen gezet op een ander duikhorloge). Dus deze mag weg naar een andere liefhebber!
Inclusief custom Aquastar (authentic!) Tropic strap twv €85,- (ongebruikt).
Merk en model: Aquastar Deepstar II Steel Grey
Diameter: 36.75mm / L2L: 46mm / hoogte: 12mm / lug width: 19mm
Leeftijd: Nieuw gekocht juli 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2022
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk, voorkeur voor afhalen (omgeving A’dam)
Conditie (krassen, werking etc): In zeer goede staat, lichte krasje rechts op bezel die je slechts in bepaald licht ziet (nauwelijks te zien op foto’s ook dus). Zeer accuraat uurwerk, verliest 1 à 2 seconden per dag, COSC-level.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW-290, automatic, 28,800vph, 38-hour power reserve
Vraagprijs: €1650,- of een redelijk bod
(huidige nieuwprijs: €1922,80 + €85,- voor Tropic strap)
[Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. >> NVT]
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Op mijn pols van 16.5cm