Een snack met karakter

Een Squale Ferrovia kan je voor een €600,- wel ergens oppikken.

2 likes

Een Nomos Club in een willekeurige kleur? Zien er altijd leuk uit voor erbij👌

1 like

Bekijk de website van Lorier eens. Of Kuoe.

2 likes

Die heeft wel karakter :sweat_smile:

Mag wel wat meer staal zijn.

In verschillende kleurtjes. Helaas niet op staal leverbaar.

En een persoonlijke favoriet:

Prima specs en vriendelijk geprijsd. Conversatiestuk ook.

1 like

Ook zwart en 300T, 46mm l2l, tritium en maar 10mm hoog. Quartz is ook heel praktisch !

Vond ik ondraagbaar en de bandaanzet irritant. Snel weer weggedaan.

1 like

I know! Exact dat exemplaar die je weg deed draag ik nu. Geen last van dat alles.

:joy:

Ik vind de bandaanzet (bredere 1e link dan bandaanzet) niet mooi. Bij mij ging ie ook redelijk direct naar beneden waardoor je er extra opkijkt.
Je hebt denk ik plattere polsen dan ik.

Bij mij wilde hij sowieso wobbelen, dat stoorde me ook.

Op jouw foto ziet ie er stukken beter uit dan bij mij in elk geval.

Oh, en en kleine pet peeve is de relatief kleine dial tov de kast. Door de doxa weet ik nu dat ik dat liever wat meer dial wil.

1 like

Ik vind dit horloge al een hele tijd gaaf, een mechanische chronograaf met speelse plaat, maarja Ali…?! Dit horloge is dan natuurlijk ergens op gebaseerd.

Wel een snack.

Weet iemand waarvan dit horloge een homage is? Of zijn de Chinezen creatief geweest?

Dit is geen hommage maar ordinaire design diefstal van Breitling

En nu zal ik een Echte Hommage laten zien.
Het is ook wel handig om het design verhaal wat erbij hoort te lezen…

Thanks voor de info, ik zal het horloge ook nooit kopen omdat ik begrijp dat dit op geen enkele manier toevoegt aan de echte horloge merken met eigen design en creativiteit.

Het ging mij enkel om het design en karakter van het horloge. Dat is dus van Breitling. dat zal ik deze topic dan weer buiten budget vallen. Ik ga opzoek naar het origineel!
Groetjes, Rens

1 like