Een soort Hublot of audemars Piguet?

Hallo allemaal,

Ik heb nog nooit iets op dit forum geplaatst maar voor alles is een eerste keer.

Ik ben opzoek naar een soort horloge als een Hublot of een audemars Piguet. Alleen dan eentje onder de 1000 euro. Ik heb het hierbij met name over de hoekige horloges.

Ik hoop dat iemand een merk weet dat hier veel op lijkt onder de 1000 euro is en ook nog eens een redelijke kwaliteit gagarandeert.

Alvast bedankt! :slight_smile:

Er zijn een paar vergelijkbare topics hierover geweest de afgelopen maanden. Zal even kijken of ik ze snel kan vinden.

Welkom! Ik denk meteen aan een TW Steel, ook vaak hierover gesproken met vergelijkbare modellen.

Is dit wat?

Bedankt Candide ik zal ff kijken

Had ook al het idee dat er onlangs een vergelijkbare vraag voorbij kwam. Deze is idd een beetje in hetzelfde straatje maar niet geheel vergelijkbaar.

Waar ik direct aan denk is de Bulova Royal Oak:

Is het een kopie…? Lees dit eens:

En kwam laatst deze Edox Delfin tegen:

Iets wat je jezelf ook moet afvragen is wat voor uurwerk je het liefst hebt. Dit geldt overigens voor nog veel meer zaken.

Succes met je zoektocht!

1 like

Bedankt M035 Wist niet dat TW steel ook dat soort modellen hahad. Ziet er goed uit.

Bedankt M035 Wist niet dat TW steel ook dat soort modellen hahad. Ziet er goed uit.

nog meer suggesties?

Girard Perregaux Laureato

Candide Schreef:

Er zijn een paar vergelijkbare topics hierover
geweest de afgelopen maanden. Zal even kijken of
ik ze snel kan vinden.

Ik denk dat je deze misschien bedoelt? http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2997492,2998442

@daanakker123, welkom bij de posters :slight_smile:

De Leoncino heeft het naar mijn idee ook.

http://www.davosa.com/index.php?id=34&cid=3&fid=45&wid=138&L=1

Hamilton Sub Auto

Done deal. Ook als chrono.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Victorinox inox…ook aparte kastvorm.
Staat er ene in het verkoopgedeelte

Deze heb ik in het bezit. Prachtig horloge.
Maar imho meer een normale duiker, en geen model zoals een Hublot of audemars piguet (gelukkig!)

Kijk maar eens op Otumm

Igor Schreef:

Victorinox inox…ook aparte kastvorm.
Staat er ene in het verkoopgedeelte

Voordat iemand anders het roept: Heb je al eens bij Seiko gekeken?? Die zijn ook leuk en veel meer waar voor je geld vind je niet! :)o:)o:)o

(:d

en een meister Ambassador Dan ? is dat niks ?

louis Schreef:

Igor Schreef:


Victorinox inox…ook aparte kastvorm.
Staat er ene in het verkoopgedeelte

Voordat iemand anders het roept: Heb je al eens
bij Seiko gekeken?? Die zijn ook leuk en veel meer
waar voor je geld vind je niet! :)o:)o:)o

:)o:D