Een splinternieuwe Jubilee band voor m’n Rolex Datejust

Dankjewel wel Yor, het voelt nu compleet!

Dank je wel, ik stuur je even een PB met de prijs van een Jubilee😀.

Dank je wel Han, ik ben er erg blij mee, het draagt comfortabel. De band sluit perfect zonder speling aan op het horloge. En ook nog bedankt voor de tip👍🏻!

1 like

Staat hem goed zeg. Geniet ervan en leuk dat de AD zo de tijd voor je neemt. Had ik niet van ze verwacht, vind de 2 grote juweliershuizen van NL altijd maar ballententen als ik er rondloop :sweat_smile:

1 like

Een schitterende aanwinst voor deze DJ. Ik heb dezelfde band onlangs voor een oudere GMT 16710 bij SenC gekocht. Je moet er misschien wat moeite voor doen maar je ziet dat de aanhouder wint.

Heel veel draagplezier :blush:

PS ik vond te leren band ook eigenlijk best wel een leuk idee

1 like

Dank je wel Martijn, het maakt natuurlijk wel indruk als je daar in Amsterdam met een mintgroene Fiat 500 komt aanzetten😀.

2 likes

Dit bandje is de bekende kers op de taart, heel mooi! En cool dat ze zo de tijd hebben genomen voor je, mooie ervaring lijkt me :smiley:

1 like

Dank je wel, het duurde ruim zes weken voor de Jubilee bracelet binnen was. De leren band zit nu om de Invicta 1953 (m’n korte broekenhorloge😀), staat hem goed!

Dank je wel Curt, het was een belevenis, vooral om voor het eerst in het echt te zien hoe een diamant wordt geslepen.

1 like

Klopt, daar kan ik niet aan tippen met mijn Batavus :+1::+1:

1 like

Met zo’n horloge staat iedere band mooi

1 like

Prachtig verslag en mooi horloge en band. :heart_eyes: :star_struck:.
En dat is hoe je behandeld wilt worden lekker de tijd voor je nemen en ff kijken bij de diamanten.
Heel fijn dat er zulke winkels zijn waar de klant koning is en geen nummer.
Dat mis je dus bij online kopen dat gevoel en de tijd die ze voor je nemen.
En laten we wel wezen hoe je dit ervaren hebt vergeet je never nooit meer.
En dat is voor Gassan gratis reclame en een super positieve review
:+1: :+1:

1 like

Dat vind ik nu mooi aan het forum, deze verhalen.
Elke dag even checken, altijd interessante posts

1 like

Proficiat, er is niets mooier dan een verse jubilee!! Ik wist niet dat ze deze ook met deze clasp op deze manier konden leveren, top!
Leuk verslag ook!

1 like

Maar even voor de duidelijkheid; de band is geen NOS maar wordt nog door Rolex geproduceerd?

1 like

Ook jouw Batavus krijgt een VIP behandeling bij Gassan!

Dat is heel vaak zo, maar of een bandje met tijgerprint het horloge mooier zou maken?:grinning:

Dank je wel Ruud, die gratis reclame heeft Gassan verdiend!

Dat klopt, zo heb ik hier al veel geleerd over de wereld van horloges!

Dank je wel Erik, ik ben erg blij dat ik NU.nl een verse Jubilee heb, het voelt goed!

Het is een echt spiksplinternieuwe Jubilee, het moest worden besteld door Gassan bij Rolex en ze gaven vooraf aan dat ik moest rekenen op een levertijd van twee á vier weken. Uiteindelijk werd het zes weken, maar Rolex maakt/levert de Jubilee dus nog steeds!

4 likes

Heel gaaf! Het gaat om de beleving en daar zijn ze volgens mij heel dik voor geslaagd👌🏻

1 like

Dank je wel, de beleving was bij Gassan onovertroffen👍🏻

Mooie combinatie zo met de Jubilee. :ok_hand:
Geniet ervan Hans.

1 like

Leuke aanwinst en dito topic.

Niks zo lekker als een nieuwe jub.
Smullon.

1 like

Ik moet zeggen dat die jubilee toch echt 100 keer knapper staat dan dat lederen bandje.

Geniet ervan, want eigenlijk heb je een nieuwe watch. Tijd voor een NA :+1:

1 like

Kan je gwn nog de oide rolex banden kopen?

1 like