Daar heb je gelijk aan, het is een prima leren band die nu een tweede leven heeft, maar het was te grof voor mijn verfijnde Datejust. Het is nu echt een NA gevoel met m’n splinternieuwe Jubilee, vandaar dit topic.
Ja dat klopt, je kunt deze klassieke Jubilee nog gewoon bestellen. De vooraf opgegeven levertijd was twee á vier weken, uiteindelijk duurde het iets meer dan zes weken, maar dat mag de pret niet drukken. Het is een geweldige band, die heerlijk soepel om de pols valt.
Gefeliciteerd met je Jubilee band, leuk geschreven ook en de foto’s maken het helemaal af. Mag het misschien niet zeggen, maar wat een verschil Gassan versus S&C.
Dank je wel Fred! Behalve dat een medewerker van S&C een keer vriendelijk naar me heeft gezwaaid toen ik voor hun etalage in Maastricht stond, heb ik geen ervaring met hun. Met Gassan had ik gisteren dus een hele fijne ervaring!
Deze band past er perfect bij en zoals anderen hier al eerder zeiden, maakt de jubilee het een heel ander horloge, in positieve zin uiteraard! Van harte en ik wens je er heel veel draagplezier van.
Dank je wel Dennis, door de mooie end links van de Jubilee lijkt de kast nu ook iets forser en massiever, dat komt de Datejust in positieve zin ten goede.
Ik heb zelf 2x een jubilee gekocht bij s&c. De ene voor de 16710 was €1100. Dit was toen per e-mail afgesproken en was eigenlijk een te lage prijs. De andere voor de OP was direct €1400.
Ik heb een maand geleden inderdaad het zelfde bedrag bij SenC mogen afrekenen voor een 16710 Jubilee band.
Levertijd was circa vijf weken waarbij bij het bestellen mij wel verteld dat er eigenlijk twee prijzen zijn. Een prijs met en een prijs zonder inruil van de oude band.
Omdat de AD verder weet dat ik een verzamelaar ben en geen handelaar kreeg ik de band voor de lage prijs.
Prachtig Hans en de datejust wat een fantastisch horloge he. Hier een 16030 al sinds 2011 in het bezit en elke keer weer genieten. Ik heb mijn jubilee afgelopen jaar laten reviseren door Ronald wat ook echt top gedaan is.
Prachtig Hans en de datejust wat een fantastisch horloge he. Hier een 16030 al sinds 2011 in het bezit en elke keer weer genieten. Ik heb mijn jubilee afgelopen jaar laten reviseren door Ronald wat ook echt top gedaan is.
Origineel zat indertijd de Jubilee 6251H bracelet met gevouwen buitenste schakels op Datejusten.
De Jubilee 62510H band die nu nog is te bestellen bij de AD, is uitgevoerd met massieve buitenste schakels, maar wel met de “ouderwetse” clasp.
De binnenste schakels zijn niet meer van gebogen staal, maar uit een stuk gemaakt in een “D” vorm. Uiterlijk ziet het er hetzelfde uit, de zijkanten van de schakels zien er op de “nieuwe” Jubilee veel fraaier uit, terwijl het idee van de band hetzelfde is gebleven.