Een Story met een happy end (Penanker service)

R.e.s.p.e.c.t. :ok_hand:

1 like

Wat een verhaal en mooi werk :grin: veel plezier ervan verder en heel veel succes met je hobby :wink:

1 like

Leuk verhaal! Vriendelijk ook dat je dit wil doen voor een medelid.

Goed bezig!

1 like

Ik had hier en daar wat opgevangen van je gevecht om deze weer aan de praat te krijgen. Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is. Dank voor het delen en op naar de volgende. :+1::+1::innocent:

2 likes

Mooi verhaal en leuk om te lezen.
Fantastisch dat je er zo veel energie in hebt gestopt en dat het uiteindelijk is gelukt.
Respect :+1:

1 like

Wat een geweldige story :wink:

1 like

Gaaf! Leuk verhaal @lassale! En super dat je zoveel moeite steekt in een horloge! Weer een horloge die nog even meekan.

1 like

Leuk verhaal en interessant om te lezen. Ik hou van verhalen met een happy end!

Als ik de toekomst mijn gesulden beetje verlies, zal ik jouw verhaal als “zen-calibrator” gebruiken :+1:t2:

1 like

Knap staaltje vakwerk!

Leuk om te lezen

1 like

Chapeau! Hier word ik blij van, van deze kennis en het daarbij behorende geduld!

:ok_hand:

1 like

Mooie story!
Aanhouder wint.

1 like

Harry, Wat een held ben je.

1 like

Heel interessant om te lezen, :+1:
En op het einde : 2 personen die blij zijn

1 like

Echt respect. En met veel plezier gelezen.

1 like

En toen lag hij dus zomaar heel vroeg op de mat. Terwijl ik tot heel laat niet thuis was. Zojuist geopend en hij heeft nog steeds zijn smoel zeg, ik vind het echt een mooi horloge. De plaat in combinatie met de bezel, het is prachtig. Zo met het glaasje met de loupe en de mooie robuuste kast, ik vind het echt wel wat. Nogmaals hartelijk dank @lassale!

Dus nu is de vraag: welke band moet er op? Ik had eens dit gekocht:

Vind ik in het echt een beetje: mwah.

Toen zag ik dit nog liggen:

Gewoon lelijk. Heb nog wel een (te kleine) leren band, die moet het maar even doen voor vanavond.

Een duiker hoort wel op rubber, wat vinden jullie?

2 likes

:+1: :+1:
Een tropic zou heel goed staan…

3 likes

Hulde Harry!

1 like

En opeens een (dik) hoofdstuk erbij in de historie van een mooi klokje dat zo weer een tijd meekan! Gaaf zeg :+1:

1 like

Dit is het geworden. Ben er erg blij mee. Dank @wbcoupe voor de gesp, want die zat er niet aan.

Het bandje is een soort harde stof, kan het niet goed omschrijven. Vind het erg mooi passen bij elkaar.

3 likes

Ziet er goed uit; veel plezier ermee :+1: :+1:

2 likes