Een stukje geschiedenis gekocht: Girard Perregaux

18 k elecrtritate bezel en stainless steel back

Dat zou ik niet doen, dat gaat je flink wat kosten bij deze GP.
Vaak weten ze niet eens wat je hier hebt.

Ja dat klopt ,Zelfs bij schaap en citroen verkopen ze in Rotterdam geen G.P .Zei hebben ook gezegd dat ik ergens moet gan waar ze dit merk wel verkopen.En batterijtje isselen is ook weer apart verhaal

ik weet het

Valt mee hoor, volgens mij gewoon de vier schroefjes los, twee batterijen er uit wippen en twee goede zilver oxide batterijen er weer in. Geen Renata, slechte ervaringen mee.

Nou dat dacht ik ook maar mijn vaste juwelier annex goudsmid,wilde hem niet openmaken omdat de batterij en de kast op een of andere manier door iets van plastic met elkaar verbonden zijn en dus gewoon vast zit aan zowel batterij als kast.Nu heb ik geen verstand van ,maar ben in ieder geval blij dat ik net niet het juiste schroevendraaiertje had want ik wilde hem eerst zelf open maken om te kijken wat voor batterij er in moest.
Maar heb hier ook genoeg tips gehad en schijnt hier in R’dam een goede vintage horlogemaker te zitten .Dus denk dat ik daar maar eens langsga.

Heb net hier op het forum een goede vintage horlogemaker gevonden,die ook niet zo duur schijnt te zijn.En met een paar goede recensies van een paar leden hier

Mooi verhaal van een interessante horloge. Jammer dat het al hééél lang geleden weer verkocht is :slight_smile:

Fixed that for you


Ja sorry hoor, ben een beetje narrig. :expressionless::wink:

3 likes

maakt niet uit :smile:

Hahaha, zat ook te lezen
 en ineens
 2015 :wink:
Maakt voor het prachtige quartz caliber niet uit, dat blijft een prachtig quartz caliber !

Wat is dat toch de laatste tijd?
Allang overleden draadjes weer reanimeren?

Prima toch? Alternatief is om weer een nieuw topic te openen en dat schijnt bij sommige leden ook tot irritatie te leiden😎

1 like