Dit horloge valt niet echt binnen mijn interessegebied maar evengoed gefelicuteerd met de aanschaf. Ze hebben er wel werk van gemaakt
Dank voor je bericht,- Ik ben met je eens, had ook meer stevigheid kunnen aanbieden voor een horloge "uit de bergen¨. Wel hebben ze nu ook twee horloge met wat meer waterdichtheid, hun quartz model la Norma (5ATM) en de Roc de Fer, chronographe (10ATM) Maar gelukkig voor mezelf en mijn eigen Arilus, woon ik tegenwoordig net boven de NAP en niet meer op hoge attitude ![]()
Dank voor je bericht,-
Yema Superman is inderdaad echt een klassieker van de Franse horlogerie, mooie duiker. leuk heruitgave hebben ze last ook gedaan. Serica is op mijn top lijst, ze doen het echt heel goed voor een jong merk ook! 5303 series zijn echt tof als diver, hun GMT zijn ook heel goed met knap uitwerking, zelf vind ik de rouge sable wat mooier met de bruin tint.
Ik vind ook bijzonder dat deze roestvrij staal wordt gebruikt, zelf is het (tot nu) de enige uit mijn collectie dat andere staal gebruikt dan 316L Stainless.
Dank voor het begrip van gebruik van AI, maar het was mijn attentie om het gewoon beetje leesbaar te maken ivm mijn bepalende nederlandse schrijf niveau (deze antwoord geen gebruik van gemaakt!)
Ik snap heust wel dat deze Arilus niet voor iedereen is, heb het zelf kunnen zien in mijn eigen omgeving, niet veel mensen vind het een mooie horloge, maar wat ik leuk vind aan een collectie opbouwen is ook het hartstocht te vertellen hierover.
Franse auto ja, een oude wets- DS of Traction Avant niks mis mee, maar wij hebben genoeg uitspraken over Renault in Frankrijk over hoe onbetrouwbaar ze zijn. Zelf kan ik iets hierover zeggen, mijn eerst auto was een 4L GTL Clan!
Leuk!
Dank voor je bericht,-
Haute Savoie is gelukkig rijker dan een stukje kaas (tomme is wel een van mijn favoriet), evian water en dat lekker digestief als de genoemde eau de vie!
Alle materialen en vakmanschap van deze horloge komen uiteraard waar vroeger de Allobroges volk zich bevestigd! Leuk citaat!