Een Swatch ok, maar dan wél echt bijzonder

Ook verdoofd van alle gemuts over Swatch Moonwatches? Dan heb ik hier nog een wél originele Swatch :male_detective:!!
Even goed kijken want hij lijkt de zoveelste analoog, maar in werkelijkheid is die digitaal!!
De uren- en minutengetallen draaien op schijfjes - zoals vaker bij oude mechanische horloges - en je kijkt bij de positie van bijv. de 12 hoe laat het is.
Ook kun je referentiepunten natuurlijk zelf bepalen :nerd_face: Zoals de uren bij de fake urenwijzer en de minuten bij de minuten faker, of wat jij makkelijk vind :stuck_out_tongue_winking_eye: En oh ja, hij is van 1996 - vintage dus :money_mouth_face:

33 likes

Geinig gedaan! :grin:

1 like

Leuk ding!

1 like

Nog geiniger/leuker is dat ik er al die jaren (ik begon ooit met Swatches) niet echt naar gekeken heb. En nu door die Moonwatch hysterie toevallig weer eens een paar bekeek en het design ‘herontdekte’ :roll_eyes:

2 likes

Oeh, deze vind ik leuk!

Vooral het idee dat je zelf je eigen referentie punten kiest, niemand die ziet hoe laat het is, behalve jij :nerd_face:

1 like

Wat een geinig ding! :sunglasses:

1 like

Mijn exemplaar is ook wel bijzonder vind ik.
LE (9999) Uit 1998, niet voor om de pols en niet in waarde gestegen.
De combinatie zwarte wijzers met een zwarte wijzerplaat is niet echt ideaal om de tijd af te lezen.

1 like