Een topic ter kennismaking

…met een onvervalste Rotterdammer. De naam is Frank en lees hier al een tijdje mee op het forum. Woonachtig natuurlijk te Rotterdam, te jong voor de aow, maar te oud voor de disco. Ondertussen heb ik reedsch best wat horloges verzameld, maar tot nu toe is dat gebleven bij wat eenvoudige modellen. Echter op de valreep van dit jaar heb ik mijn eerste diepteinvestering gedaan in een wat ‘serieuzere’ klasse. Ben nu de trotse eigenaar van een Oris Aquis date in zwart (zie de plaatjes)

Ik zal proberen om wat meer foto’s van mijn verzameling te plaatsen. Voor eenieder die dit verder leest alvast een fijn nieuwjaar gewenst!
Uploaden… Uploaden… Uploaden…

5 likes

Welkom Frank! Denk dat je de foto’s opnieuw moet proberen te plaatsen, kan ze nl niet zien. Goeie aanwinst die Oris Aquis. En jij ook alvast een fijn nieuwjaar! :thumbsup:

Welkom op het HF.

Welkom hier Frank!
Zeer benieuwd naar je verzameling.
Jij ook een voorspoedig nieuwjaar gewenst met veel horloge plezier!

Welkom Frank op HF en ook een voorspoedig nieuwjaar gewenst .

Welkom op het forum en veel plezier hier. En wat betreft je foto’s, je moet even wachten met je bericht definitief plaatsen tot het uploaden klaar is; dat kan soms even duren.

Welkom Frank.

Welkom op het HF Frank,
en dat je Rotterdammer bent maakt (voorlopig) niets uit.

grt. Gerard

1 like

Frank, van harte welkom. De Oris is een mooie kok van een prachtig merk. Geniet ervan. Pas op voor flipperitis, dat heb je hier zo te pakken. :wink:

Mooi horloge, die Oris!
Welkom

Hoe meer R’dammers hoe beter!

Welkom Frank. Groeten vanuit Schiebroek.

1 like

Daar zijn de meningen over verdeeeld… :laughing:

3 likes

Welkom!
Goede keus de Oris , dat zijn degelijke mooie duikers :thumbsup:

Welkom!
Met de Aquis kan je niet fout gaan… Erg mooi.

1 like

Welkom :relaxed:

heren (en dames?) voor dit warme welkom. Leuk dat hier ook plaatsgenoten zijn. Plaatjes ga ik uploaden als ik weer thuis ben, want met die arubaanse vakantieinternetsnelheden(of eerder -langzaamheden) is dat klaarblijkelijk moeilijk. En voor alle mensen die stiekum toch eigenlijk ook Rotterdammer willen zijn, weet wat ze zeggen: ‘Schepen van ijzer, mannen van staal’ :wink:

1 like

Van harte welkom op dit forum en ja met een Oris horloge haal je altijd wat moois in huis.

Fijne jaarwisseling alvast.

Welkom Frank. Rotterdammers zijn hier ook gewoon welkom hoor…

Welkom!

nieuw beleid? :upside_down_face: Kidding! met je Oris zit je al in de goede richting :+1:welkom

1 like