Het leven van een horlogeliefhebber is niet altijd even makkelijk. Je wilt soms net een stapje meer. Eigenlijk wil je altijd meer. Je collectie kan altijd nog nét iets mooier worden. Ook al bezit je al bijvoorbeeld een Rolex, dan wil je misschien toch nog een keer een JLC erbij.
Als student liggen sommige horloges al snel buiten je budget. Ik wilde bijvoorbeeld al een hele tijd een Breitling, want ik vind het een gaaf merk met mooie en robuuste horloges maar ze zijn al snel aardig aan de prijs. Maar waar een wil is, is een weg!
Door het flippen van horloges kan ik mijn hobby uitoefenen en onderhouden en vandaag heb ik voor mezelf een mooie mijlpaal bereikt!
De eerste Breitling in mijn collectie is namelijk een feit. Deze full set Colt 41 kon ik namelijk niet laten liggen. Het was mijn eerste aankoop op Chrono24 en ik ben er super blij mee. Stiekem ben ik ook best trots. In het echt was die nog mooier dan op de foto’s van de verkoper.
Hieronder de foto’s, ik ga in ieder geval met een goed gevoel het weekend in. Fijn weekend beste forumleden!