Een trotse NA

Het leven van een horlogeliefhebber is niet altijd even makkelijk. Je wilt soms net een stapje meer. Eigenlijk wil je altijd meer. Je collectie kan altijd nog nét iets mooier worden. Ook al bezit je al bijvoorbeeld een Rolex, dan wil je misschien toch nog een keer een JLC erbij.

Als student liggen sommige horloges al snel buiten je budget. Ik wilde bijvoorbeeld al een hele tijd een Breitling, want ik vind het een gaaf merk met mooie en robuuste horloges maar ze zijn al snel aardig aan de prijs. Maar waar een wil is, is een weg!

Door het flippen van horloges kan ik mijn hobby uitoefenen en onderhouden en vandaag heb ik voor mezelf een mooie mijlpaal bereikt!

De eerste Breitling in mijn collectie is namelijk een feit. Deze full set Colt 41 kon ik namelijk niet laten liggen. Het was mijn eerste aankoop op Chrono24 en ik ben er super blij mee. Stiekem ben ik ook best trots. In het echt was die nog mooier dan op de foto’s van de verkoper.

Hieronder de foto’s, ik ga in ieder geval met een goed gevoel het weekend in. Fijn weekend beste forumleden!

-Thomas

133 likes

Mag je best trots op zijn , prachtige Breitling :ok_hand:t2:

1 like

Lekker hoor…:+1:

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Mooie lume heeft ie, gefeliciteerd met je NA :+1:

1 like

Hele gave Breitling, Thomas. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige Breitling. Geniet er van!

1 like

Jij ook, maar dat zal wel lukken met zo’n knap ding om de pols .

1 like

Hele mooie NA! Jouw weekend kan niet meer stuk. Gefeliciteerd.

1 like

Thomas, gefeliciteerd met deze NA.
Toffe kleur van de wijzerplaat en ik vind het een zeer geslaagde combi met die leren band.

Veel draagplezier! :sunglasses::+1:

1 like

Blijf dit een mooi model vinden. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst, mooie lume ook

1 like

Veel plezier met deze Colt, deze staat ook nog op mijn wishlist, alleen dan op staal.

1 like

Baas :sunglasses:… Mooi man, gefeliciteerd!

1 like

Vertel mij wat :wink:
Mooie Breitling hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie mijlpaal! Van harte met je aankoop en veel draagplezier :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi moment, het horloge dat je al zo lang wilde! Geniet ervan!

1 like

Heel mooi :+1: gefeliciteerd!

1 like

Gepaste trots wat mij betreft! Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Prachtige aanwinst.
Veel plezier gewenst van de Breitling.

1 like