mooie ‘‘Seiko 7A38-7280’’ (Speedy) chronograaf. het horloge is gerestaureerd / gereviseerd / enz enz . met papieren + oude onderdelen zelfs de oude wijzers zitten erbij het horloge is van 1988 maar ziet eruit als nieuw! en met de originele GP band en sluiting…ja weer een leuke seiko voor mijn collectie…voor zo een Seikofiel als ik…hij is door de vorige eigenaar ''gerestaureerd ‘’ in 2003 door Seiko ivm met een breuk in het glas en waterschade.(200euri!!).(alle papieren van seiko en prijzen zijn aanwezig)…het moet zelfs een apart uurwerk zijn .dit type is quartz maar met tandwielen???
dank jewel Martijn…mooie info…dus zal wel een blijvertje zijn hier
wat is het toch allemaal mooi ingewikkeld om het zo te zien …nu begrijp ik ook waarom ze hem in 2003 hebben gerestoreerd …ook een rekening erbij dat in 2009 een nieuwe batterij is geplaatst…nou ik heb denk ik voorlopig niet veel omkijken naar het horloge…zelfs de band is gemaakt (daar zat wat rek in van de schakels) alles is gemaakt…
Mooi horloge. Ik vind dit echt een fraai stukje techniek. Hij Lijkt op mijn 7A38, ik draag hem nooit maar moest er gewoon een hebben als Seiko fan.
Deze heb ik :