Een van de grootste en mooiste (Seiko) collecties ter wereld

147 stuks en een vrij lang filmpje. Maar in de omschrijving staan de time staps per model/horloge. Prachtig om te zien allemaal. 8 koffers vol :joy:

Qua Seiko een van de grootste en diverste collecties ter wereld. Wat hij allemaal heeft, hoeveel bijzondere pieces, hoeveel varieteit.

12 likes

Mooi dat je in de beschrijving een horloge kan opzoeken en direct daar naar toe kan springen. Is anders wel een lange zit.

En niet alleen Seiko maar heel diverse collectie.

Bedankt! Deze bookmarken we.

1 like

Zeker! :joy: Nu heb ik de vorige STOC van hem ook al gezien en skip ik er idd ook wat door heen. Maar wat hij allemaal heeft op seiko gebied, indrukwekkend.

Er was toch ook een HF lid met vitrines vol seiko’s

Onder z’n bed zelfs. Lades vol. Wie was dat nou?

@Chillekasper zou dat een stuk beter kunnen. Hij heeft een fractie van dat aantal horloges nodig om die tijd vol te maken. :wink:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Haha, er zijn vast mensen met meer Seiko’s. Maar niet met zulke bijzondere exemplaren :sunglasses:

1 like

Da’s @gratje :+1:t2:

Leuk om te zien en inderdaad erg indrukwekkende collectie. Zitten sowieso een paar horloges bij die ik graag zou toevoegen. :+1:

1 like

Ook van Seiko? :wink: Of het bijzondere Zwitserse spul van hem?

Seiko Space Walk! :heart_eyes:

2 likes

Ook van Seiko, zoals je wellicht weet heb ik van diverse uithoeken horloges.

1 like

Gave video. Wat bedoelt hij met Codex score? Hoe graag hij zelf het specifieke horloge ziet?

1 like

Alleen maar turtles, Sumo’s en shoguns dus?

1 like

Net de hele rit uitgezeten, wat een collectie heeft deze man. Die omega ranchero is toch wel een grail die ik waarschijnlijk nooit zal bezitten, laat staan ooit in the flesh zal tegenkomen.

2 likes

Ja, hoe hij hem waardeert.

:roll_eyes: wel 3 62mas :upside_down_face:

3 likes

Ik vind mijn collectie van een stuk of 12 mooier…

Ok die jlc polaris is mooi, maar nee, ik heb liever mijn setje GS-en. Smaken verschillen en kwantiteit is geen kwaliteit.

:neutral_face:

Hoe dan?

Dit is ongelofelijke kwaliteit. Per stuk heel bijzondere horloges. Ik weet niet of je op de hoogte bent van hoe speciaal sommige stukken zijn en van de waarde er van ook.

2 likes

Er zitten idd unieke stukken bij en stuk voor stuk in een bijzonder goede conditie!

1 like