Een van deze 3 :maar welke !

Nr. 2 graag

Absoluut nr. 2, prachtige kleurcombi

Niks nie twijfel mogelijk nie. Deze:

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/b/4/b4093b5a4b2e8fcd5cb4ce4b8a8a140e32f5911b_1_500x500.png

Voor mij zou het ook nummer 2 zijn, hij zou nog mooier zijn zonder het datumvenster

Grappig! Velen roepen Cal 6!! Maar hebben zowel model 1 als 2 niet het cal 6? En volgens mij heeft de B&R ook een uurwerk wat cal 6 zou kunnen zijn :smile:, gezien de lay-out… Voor mij is de tweede de favoriet, al heb ik wel wat moeite met het Sumo effect hier (veel “lucht” bij de lugs). Hoor ik hier ook niemand over :grimacing:

Op dit moment foto 2 de staat aan de lijst

Toch vind ik de heuer op foto 1 een erg mooie wijzerplaat hebben. Dus ik zou voor nummer 1 gaan.
Geniet van het kiezen!

Ik ga ook voor de Calibre 6, maar ik zou me nog wel even beraden op de lengte van de lugs.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Tag Heuer Carrera Calibre 6 COSC :heart_eyes:

Geen idee want ik heb de Bell &Ross gehad, niet de Tag :wink:

Foto van Serpenrtrio, maar de donkere achtergrond op sommige foto’s maskeert het effect m.i. enigszins .

Zelden zo’n eensgezindheid gezien op 't forum der fora. Ja ook voor mij foto 2 by far, dat is een echte Carrera met één van de mooiste lederen banden die er bestaat, heb 'm zelf ook op een andere Heuer.
Alledrie trouwens geen verkeerde horloges, goed vergelijkbaar materiaal dit.

Damn daar is die heritage weer! Was m net vergeten …

Wat een beauty

Is wel moeite waard
We gaan is bekijken wat voor mij uitbrengt
De prijzen nieuw liggen tussen 2200€-2400€ ik wil ook is zien na nieuwjaar of deze iets van prijs kunnen zakken
Ik hoop niet tegenover gestelde omhoog hoop niet dus…

de nummer 2 , absoluut geen twijfel mogelijk…fantastich die kleur combi en wat een uitstraling :clap:

Carrera calibre 6 is een prachthorloge…

zeker de cal.6

Ik zou ook voor nummer 2 gaan.
Prachtig horloge en een mooi strak design.

Ik ga beide tags toch met blote ogen zien en passen en vragen of er in de nieuwjaar of erna van prijs kortingen zijn