Een van deze 3 :maar welke !

Nog een duit in het zakje voor de gedoodverfde winnaar: plaatje nr. 2. Waarom? Puur looks: ik vind m met afstand de mooiste van de 3.

Ik vindt deze ook met inzicht veel sportief en stoer uit

Ik ga lekker tegen de stroom in en ga voor de Bell & Ross :wink:

Die heb ik ook zitten te orienteren ā€¦ maar ja die gaat er waarschijnlijk uitvallen denk ik :wink:

Naaaā€¦omdat iedereen hier 1 en zeker de 2 zegt?!
Wat een onzin.
Doe mij maar 3 :+1:
Heeft een eigen porum en stijl.

Grt.

Van de Tagā€™s vind ik de eerste de kleurcombinatie beter, zeker met zoā€™n datum vak, maar vindt de Bell en Ross toch meer uitstralen, terwijl ik eigenlijk een voorkeur heb voor lichte wijzerplaten.
Nou ben ik niet zoā€™n merken freak, dus ik denk dat ik alle drie de horloges mooier zou vinden als het merk op de caseback zou staan, en niet zichtbaar op de wijzerplaat.
Niet alleen bij (deze) horloges, maar in het algemeen.
Als ik twee dezelfde producten naast elkaar heb, Ć©Ć©n met merk erop en hetzelfde product zonder merk. zal ik 9 van de 10 keer, daarvoor gaan.

Die tweede is wel heel mooi met die contrasterende chapter ring!

Zonder twijfel no 2, maar wel eerst even passen uiteraard.

Alledrie een storend datumvenster, maar als ik moet kiezen de Tag Heuer Carrera (REF: WV5111.FC6350). Mooie maat (39mm) en frisse/stoere kleurstelling. Werkpaard met een quick date-set is altijd goed.

Hoewel ik er geen gewoonte van wil maken om oude topics te heropenen, ben ik benieuwd of je uiteindelijk deze nog hebt gekocht (nummer 2ā€¦of wellicht toch een andere).

Zie er nu op chrono24 1 staan voor 2110 uit Italiƫ (1800 in de US, maar ja importkosten he).

Zit ook te twijfelen namelijkā€¦:smile:

Het zijn van geen beide geworden vindt nogal wat te veel van prijs ga toch nog even afwachten dat de prijs nog zou zakken
Wie weet