Een video review met een zachte G! | Rolex Oyster Perpetual 39

Heel leuk gedaan! Blijven doen, komt het niveau alleen maar ten goede.

2 likes

Blijft een schitterend horloge die op mijn wishlist staat :blush:

Bedankt voor de review, het geeft een realistischer beeld dan de vele professionele foto’s die er op het internet rondzwerven!

2 likes

Leuk gedaan en mooi horloge :ok_hand:t2:
Op naar de volgende review!

2 likes

Leuke review van een tof horloge! Geniet ervan!

2 likes

Thanks allemaal!
Echt super leuk om de positieve reacties te lezen. :heartbeat:

Ik had niet de ambitie om dit veel vaker te doen, vond het wel erg leuk om te doen en gezien de reacties zal ik binnenkort de Lange er eens bij pakken.

:white_check_mark:Check! Ik neem het mee voor een volgende keer

Het is opgenomen tijdens “ golden hour” met alleen zonlicht. De witbalans is dus accuraat. Het licht was daadwerkelijk zo geel. Maar ik neem de tip mee om op een ander moment te filmen.

NSFW…

2 likes

Hahahahaaah geweldig!
Thanks!!! :pray::pray::pray::pray:

1 like

Ik had met de kerstdagen van die Led lampen gekregen die zowel geel als wit licht kunnen geven en ze zijn ook dimbaar. Ben er best tevreden over. Volgens mij zijn die niet eens zo duur en te bestellen via Amazon. :+1:t2:

Wat ik bedoel: wanneer je gebruik maakt van video bewerking programma zoals Sony Vegas dan kun je nog iets doen met die gele gloed, natuurlijk wordt het niet perfect (het beste is namelijk in een keer goed opnemen). Maar dit filmpje was een succes en ik zag op je Instagram dat je nog een aantal andere interessante horloges hebt en ben daar reuze benieuwd naar. :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Super gave review man. Gelijk maar abonnee geworden :+1:

2 likes

Say what?!
Add money? Hoe werkt dat dan?
:money_mouth_face::money_mouth_face:

Maar serieus, heeft de lengte daar iets mee te maken? Daar heb ik helemaal niet op gelet. :man_shrugging:

1 like

Als je video 10 minuten of langer is kan je zelf de adds en hoeveelheid beheren en add’s tussendoor plaatsen ipv alleen aan het begin en einde. Veel youtube vids zijn dus nét langer dan 10 minuten omdat er dan veel meer te verdienen is :wink: Maar tenzij je views in de tienduizenden gaan lopen verdien je er niet zo veel aan haha.

2 likes

Mooi gedaan. Volgende keer net wat betere verlichting zou het naar het volgende niveau tillen. En inderdaad, een mooie no nonsense Rolex

1 like

Spreek voor jezelf, ik ga zo een rondje lopen op Schokland, met een thermosje er bij, dan wat boodschappen doen, mogelijk een beetje in de tuin vogelen of zo.

Dat is dan wel weer geinig, even kijken. :slight_smile:

Nou. Leuke OP, da’s inderdaad fris. Ook leuk om de macro shot van de wijzerplaat te zien, ik wist niet dat ie… eh, sja… hij doet me een beetje aan de plaat van m’n Stowa denken. Hoe noem je dat eigenlijk? Maar goed. Leuk.

Maar wat is er superkwalitatief aan die band? Ik bedoel, de oyster band van m’n Sarb (niet lachen) heeft een steviger ogend “milled” sluiting, terwijl de Rolex sluiting er gestanst uitziet.

Versta me niet verkeerd: Ik vind 'm tof. Alleen dat de band super is, sja. Leg eens uit.

Over de review zelf: Die zachte G en dat veel te harde licht zij je vergeven. Het was een leuk en met name samenhangend verhaal. Da’s bij poging één al een stuk beter (lees: niet tenenkrommend en saai) dan wat sommige anderen doen die al veel langer in het bezit zijn van een video-camera.

Hulde.

2 likes

Ik vond het heerlijk om naar te kijken! Wat mij betreft meer van dit haha :grin:

Erg mooi horloge ook, zou hem zelf ook graag eens willen proberen :slight_smile:

2 likes

Jij zegt zegt ook nárcis en ooto. Eerlijk zeggen!

1 like

Leuk filmpje, eens iets anders in het Nederlands!
Lekker doorgaan!

2 likes

Erg mooi horloge en een leuk filmpje!

2 likes

Erg leuk filmpje :+1:

1 like

Leuk filmpje, gefeliciteerd met je “NA”!

2 likes

Laat dit nu juist de Rolex zijn die ik nog zou kopen.
Maar ik vrees dat dit toch nog buiten mijn bereik ligt.
Al is het maar in mijn hoofd, te veel geld om er zorgeloos mee te kunnen rondlopen.

Heb je geen misschien ook geen Grand Seiko quarts 40mm om te reviewen?

1 like

De massieve schakels en minimale toleranties maken het een oerdegelijk geheel. Als je de band en sluiting ooit in handen hebt gehad dan snap je wat ik bedoel. Ik kan het niet vergelijken met de Sarb omdat ik deze nooit in handen heb gehad. Mijn doel was om mijn ervaringen van de Oyster Perpetual te delen. Dat staat los van de kwaliteit van andere horloges imho.

:pray: Thanks! Er leuk om te horen.