Een video review met een zachte G! | Rolex Oyster Perpetual 39

Nope helaas niet!
Zou wel een leuke vergelijking zijn denk ik…

Haha, als dit jouw definitie van knullig is dan ben ik benieuwd naar wat de toekomst brengen moge. Je hebt duidelijk aanleg hiervoor.

Ik heb ook een aantal filmpjes bekeken van een andere HF’er en die zijn moeilijk om af te kijken. Dus ga zo door zou ik zeggen! Duidelijke stem, to the point, relevante informatie en mooie beelden. :+1:

3 likes

Ik heb de Rhodium, 36mm blauwe Explorer en 34mm Olijf versie gepast. De band is goed. Ik vind het nog steeds jammer dat ze die gestanste (?) sluitingen blijven gebruiken. Ik had daar graag een mooie “milled” sluiting gezien, en een tikje platter.

Grappig dat je het zegt, jammer dat we diametraal aan het andere eind van het land zitten.

Dit is overigens wat ik met platter bedoel:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/a/9/8a9c52c7a91325558a00d108200a5e489483400e.JPG

De sluiting (dikte, materiaal) komt op mij beter over. Aan de andere kant zit er tussen de end-links en de eerste schakel veel meer ruimte dan op de Rolex, dus dat doen zij dan weer beter.

Beide banden zijn prima, maar niet superlatief.

1 like

Ik heb altijd veel en goed bier in huis…
Zou zomaar eens de moeite waard zijn. :wink:

Alsnog gefeliciteerd met deze aanwinst. Een erg mooi en veelzijdig horloge. Heb er maar weinig op aan te merken.

Geniet er van!

1 like

Zelf vond ik het nog wat houterig lopen, veel “uuhh” en wat stiltes.
Daarnaast ben ik niet tevreden met de belichting en hou ik het horloge te dicht bij de camera, waardoor het door de vele bewegingen wat onrustig overkomt.

Dank voor de vele positieve reacties, echt super leuk om te horen.
Ik had niet echt de ambitie om dit vaker te doen, maar ik moet zeggen dat het erg leuk was om te doen.
Vandaag heb ik een ideetje opgedaan voor een volgende editie, daar ga ik komende week mee aan de slag.

Ik heb in ieder geval de volgende tips opgeschreven:
Meer en scherpere macro shots :white_check_mark:
Het verhaal iets meer scripten zodat het wat vloeiender wordt :white_check_mark:
Minder direct (zon)licht :white_check_mark:
Witbalans checken :white_check_mark:
Meer reclames tussendoor voor dikke add money’s :white_check_mark:
Horloge op 10:10 zetten :white_check_mark:
Uitspraak catalogus :white_check_mark:
HOrloge :white_check_mark:
Mijzelf niet meer betasten :white_check_mark:

Zachte G afvlakken :x: (#SoftG #ZachteGeneenhardeL)

3 likes

Geweldige video. Goed gedaan hoor :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Thanks!

Even snel gekeken.
Wat commentaar :
Veel echo qua geluid (gehorige ruimte?), framerate mag wat hoger van de video. En minder hard daglicht. Komt de esthetiek van het horloge niet ten goede :v:

1 like

Please don’t! Nooit verloochenen waar je vandaan komt.

OT: leuke review. Ik vind het een vd mindere modellen van Rolex, maar als ik dit filmpje had gezien voor alle foto’s zou ik zomaar overstag kunnen zijn gegaan. Ook tof dat je de nodige info/weetjes in je review hebt zitten. Tof!

1 like

Hoi Ramses,

Met veel plezier gekeken naar je video review!
Tuurlijk nog wel een paar verbeterpuntjes, maar ik vind het nu al cool, en als je dan weet dat het de eerste was, respect!
Keep up the good work!

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

Heel leuk gedaan :+1:

1 like

Eindelijk je video kunnen kijken. Erg vermakelijk. De video begon en ik dacht eigenlijk meteen; wow, die ziet er profi uit :ok_hand: heel tof gedaan. En dit bevestigde meermaals mijn voorgevoel dat dit voor mij gewoon de ideale moderne Rolex zou zijn. Wat een schitterend horloge. Simpele schoonheid :sunglasses:

1 like

Had dit even in m’n bookmarks gezet om rustig aan de computer te kijken. Echt leuk gedaan!

1 like

Thanks!! :pray:t3:

1 like

Ik ben nog geen subscriber op je kanaal maar was benieuwd of het lukt met nieuwe content maken. :star_struck:

1 like

Heel tof dat je dit gedaan hebt, wat mij betreft de 1e van velen :wink:

Schitterend horloge ook!

1 like

Je zou zweren dat je dit vaker hebt gedaan. Je hebt een abonnee erbij :slight_smile:

6 likes