Een warme woensdag

Voor mij vandaag deze …

Ruud

Voor mij voorlopig deze

In verband met de hitte staal vandaag:

Citizen Promaster worldtime

Gr, Marc

PRS 516

vandaag niet alleen de seamaster maar ook met pet en sleutelhanger (tu)

Binnen 1 minuut dezelfde post! Wow, ik post den bij beide hetzelfde.
Ik draag even helemaal niets ::o
Op horlogebied he?! Dit soort weer is niet mijn ding. Komt nog eens bij dat in mijn “oude” huis het 5 graden warmer is dan buiten, het staat de hele dag op de zon en onder een plat zwart dak. Heel zuinig in de herfst, winter en lente maar bij echt warm weer echt warm.

Erg mooi!

Leuke Seiko, Eric.

Ik draag de Ikarus vandaag.

De werkplek is in een gebouw met arko (alle ramen kunnen open). Dit is een licht horloge en gek genoeg blijft dat rogge-leer relatief koel aanvoelen.

Vorige week heeft de baas me verrast met zo’n mobiele airco voor op m’n kantoor, werkt echt perfekt, dus hier is 't goed uit te houden B)-
Om de pols hangt het Desmo knutselklokkie te tikken:

Groet,

Mijn nieuwste… Met warm weer vind ik een metalen band sowieso prettiger dragen :wink:

Ik ga deze steeds mooier vinden Ruud !

Ik ook :smiley:

Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem al mooi, maar omdat het een quarts is ben ik er lang omheen gelopen. Toen hij echter op ebay voorbij kwam voor een hele leuke prijs dacht ik, ach, waarom ook niet. Ik ben niet kapot van blauwe duikers, maar in het echt is ie gewoon super.

Ruud

Ik kon hem even niet meer op mijn pols verdragen, heb hem nu dus los op mijn bureau liggen:

Net de rest van mijn “verzameling” (alle 2…) naar de horlogemaker gebracht, de een voor een beurt, de ander omdat de kroon sinds de grote beurt vorige maand bijna vast zit, trek iedere keer een stuk uit mijn nagel als ik de tijd moet verzetten.
In ieder geval, ik had dus weinig te kiezen vanochtend…

omdat het zo warm is geen leer bandje, dus ik ga voor mijn BM

Ik doe met je mee…

Gewoon weer de Vanceur. Morgen toch maar weer eens wat anders. 'k Denk de Rolex GMT Master I. In ieder geval wel iets met stalen band. Een lederen band kun je aan het einde van de dag uitwringen… Komt de levensduur van zo’n band ook niet ten goede (zowel het zweet vanwege het warme weer als het uitwringen :wink: ).

Niels

MOOI! Had ie puur mechanisch geweest, had ie een heeel stuk hoger op mijn wishlist gestaan. Nu staat ie nog een beetje op een ‘twijfel’-plaats.

Niels

Airo in de auto, airo op kantoor :wink:

Dus :

Ik heb nog steeds mijn rolex gmt-master om met groene datum en naald.