Een week om de pols

niets van aantrekken…prachtklok!!! :smiley:

Prachtig! Een zeer gedistingeerde Seamaster en toekomstige klassieker.

Heel fraai! Van harte.

Ik zal deze ook eens in t echt moeten bekijken.

Grappig ook die afwijkende lume.

Bor

Keurige klok. Ziet er zeker goed uit.
Gefeliciteerd er mee.

Hij weegt ongeveer 160 gram. De titanium schijnt 30% lichter te zijn.
Bij de AD gekocht. Wel leuke korting bedongen.

Ko

Sluiting is prima. Handig te verstellen zonder gereedschap.

Ko

Ko,

Heb 'm ook al langere tijd op het oog
Wat voor korting moet ik denken bij een AD in Nederland?
Er staan er op Chrono24 te koop voor Euro 3.700,- / Euro 3.800,-
Zoals zo vaak echter uit Italie en dat maakt het voor mij altijd even zorgelijk

Groet
Arthur

1 like

Proficiat!

Nee joh, geen leer erop zetten maar…

https://omegaforums.net/attachments/tumblr_nk73cmwemp1s87pvxo1_500-jpg.105668/

:wink:

1 like

Prachtig, denk dat 'ie 't op nato ook goed zo doen.

Ja heb ik ook gezien op chrono24. Ik koop ook wel eens bij een grijze handelaar in Nederland. Niks mis mee. Alleen deze kon ik nergens vinden. En ik wilde hem eerst zien en passen. Moet je altijd doen vind ik.
Verder vind ik kopen bij een AD toch ook wel fijn en veilig. Ben super geholpen, mocht van alles passen en weet zeker dat na jaren nog steeds service gegeven wordt. Koop de verkoper hoor je vaak en dat is me ook wat waard. Ik heb 20% korting gevraagd en gekregen. Zit ik op de gemiddelde chrono24 prijs. Die uitschieters naar beneden wantrouw ik toch een beetje.

Ko

Sorry, maar nato vind ik niks. Zie je het fantastisch uurwerk ook niet meer!

Ko

Ko
Thnx!!!
Welke AD?
Indien je dit niet publiek wil vertellen graag PB
Kan ik dit weekend op weg :wink:
Groet
Arthur

Schaap en Citroen, Groningen.

Ko

Heeft deze een zichtbodem dan?

Mooie klok en mooi prijsje :smile:

Helaas geen datum… daarmee zou hij voor mij perfekt zijn!

Wens je veel plezier met de Seamaster!

Hallo @Ko-Banden,

Ik wil graag even m’n excuses aanbieden; ik kan helaas maar 1x je post Liken! Wat een ontzettend mooie klok!!! kwijl

Klopt. Erg mooi uurwerk om te zien ook. Twee opwindveren. Zwarte silicium balans onder brug. De uurwijzer is apart te verzetten terwijl het uurwerk doorloopt.

Ko

Grappig is dat, voor mij is hij juist perfect zonder datum!

Ko

Ik heb gemengde gevoelens over S&C in Groningen, twee keer een Tag Heuer gekocht (Link en Carrera ), aardige mensen en perfect geholpen.

Maar toen ik een nieuwe batterij wilde voor mijn Tag Heuer Microtimer, wilden ze het direct op sturen naar het Tag Heuer servicecentrum onder het motto : “We weten niet of het alleen om de batterij gaat, of dat het horloge defect is”

Uit een eerdere post hier wist ik dat zoiets al gauw 125 euris kost…

Voorheen liet ik mijn batterijen vervangen door Kiestra in de Poelestraat, kostte 5 euro inclusief waterdichtheidstest, maar die is er een tijdje geleden mee gestopt .

Met als gevolg dat mijn Microtimer al een tijdje in de la ligt omdat ik maar geen goede horlogemaker kan vinden ( de microtimer is een echte “Scratchmagnet”, vandaar dat ik niet iedereen er aan laat knutselen).
Kennelijk wonen we niet ver van elkaar vandaan, ik woon in de buurt van Winschoten, dus als je nog een betrouwbaar adres weet hier ergens in de buurt, houd ik me aanbevolen…

Prachtig horloge trouwens, je nieuwe aanwinst !

Kan me voor stellen dat je twijfelt, die Snoopy is idd ook prachtig !