Een week om de pols

Mijn nieuwste aanwinst. Toen hij uitkwam in 2014 wist ik dat ik hem wilde hebben.
Dat is sinds een week dus het geval. Moest wel een andere topklok verkopen. :sob:

Er is veel over dit horloge geschreven. De lume kleur zou niet goed zijn en de gepolijste middenschakels vallen ook niet bij iedereen in de smaak. In het echt klopt het allemaal gewoon voor mijn gevoel.

Ko



31 likes

Proficiat!
Vind het ook een van de mooiere klokken van Omega.

Ik neem dat er ook nog een foto met de klok op leer komt? :wink:

Mijn beste,

En daar gaat het natuurlijk ook om, dat is hetgene wat echt telt!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze begerenswaardige Omega.

Doch voor nu: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Vast wel. Maar voorlopig draag ik hem op deze band.
Draagt fantastisch.

Ko

Terechte mooie klok hoor.
Heel veel plezier ermee!

Gefeliciteerd! Heb 'm toevallig deze week in het echt gezien en het is echt zo. Hij komt anders over dan op veel fotoā€™s, die ik tot nu toe zag. Vond die glimmende middenschakels niet eens heel storend. Neemt niet weg dat dit, imo, een leuke klok is om eens lekker wat verschillende banden mee uit te proberen. Geniet ervan!

Schitterend Ko! De Speedmaster moest er voor weg dus je hebt een waar offer gebracht. Reden om extra te genieten van deze!

Mooi hoor! :heart_eyes:

Heel mooi!

Prachtig Ko, geniet ervan!

Echt heel mooi, mijn nieuwe grail in wordingā€‹:blush::blush:

Mooie Omega Ko, ik kan er inkomen dat dit een blijver is en dat je daarvoor iets anders dat je nauw aan het hart ligt laat gaanā€¦ N-joy :sun_with_face:

Heel mooi, mag ik vragen wat deze weegt? Ik loop er ook naar te kijken, maar twijfel vanwege het mogelijke verschil in gewicht tussen deze (staal) en de blauwe versie (titanium). Die laatste is weer een stuk duurderā€¦
Netjes bij een AD gehaald, of via een strakke aanbieding in de markt?

Prachtige Omega, ik vind die band juist super. Proficiat, veel plezier er mee!

Een klok waarvan ik vanaf het begin benieuwd naar was hoe deze in het echt zou zijnā€¦ En nog steeds :blush:

Gefeliciteerd met deze topper

Top. Ben er ook benieuwd naar. En ga hem zeker eens bekijken.

Ik wacht met smart naar plaatjes met eigen fabrikaat banden.
Hoe bevalt de sluiting btw?

Eerste keer dat ie hier in het wild langs komt geloof ik

Mooi hoor, geniet er van

Schitterend klokje! Veel draagplezier

Super gaaf! Gefeliciteerd!

Ik twijfel nog tussen deze, de Rolex sub en de Snoopy Award Speedmaster 2015.

Prachtige lume! Veel plezier ermee!