Een wel héél bijzondere ebay-oproep

Bijzonder verhaal maar lijkt mij oprecht en de moeite van het lezen waard!
http://www.ebay.co.uk/itm/Panerai-1950-Rattrapante-Limited-Edition-/330857355118?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item4d08a2976e
Jur

Inderdaad bijzonder. Helaas aan de orde van de dag dat je je waardevolle spullen zomaar kwijt kunt raken…

Triest verhaal :frowning:

te triest voor woorden. ook een reden dat ik een deel van mn vetzameling verspreidt opberg.

inderdaad triest verhaal, hopelijk vind ze ze terug maar weinig kans denk ik.

Begrijp ik het nou goed dat Lingling namens de inbreker(s) twee gestolen horloges aanbiedt, en dat de eigenaresse een oproep bij de advertentie van die gestolen goederen plaatst? En dat weer op eBay zet? Bijzonder inderdaad.

bogman Schreef:

Begrijp ik het nou goed dat Lingling namens de
inbreker(s) twee gestolen horloges aanbiedt, en
dat de eigenaresse een oproep bij de advertentie
van die gestolen goederen plaatst? En dat weer op
eBay zet? Bijzonder inderdaad.

geeb idee. kan ook zijn dat lingling haar ebay alias is en ze zelf een waarschuwing plaatst. of lingling is een vriendin die een post voor cheryl plaatst. met ruim 100 goeie referenties, denk ik niet dat lingling degene is die zo em wou verkopen. hoewel t wel mysterieus blijft, aangezien de laatstr veilingen prive en zonder prijs zijn… kan me voorstellen dat iemand snel een goeie reputatie wilt/kab opbouwen door goedkope usb sticks ofzo verkoopt, en dan een paar klappers slaat met gestolen waar. zitten echter in mijn optiek nog te veel haken en ogen aan deze methode.