Een witte!

Al sinds ik het horlogewereldje ingerold ben kenmerken mijn horloges zich door veelal dezelfde eigenschappen; staal op zowel kast als band, ingetogen wijzerplaat met (al lukt dat niet altijd helemaal) niet te veel tekst of wijzers. Verder ben ik er ook wel achter dat te groot niet perse voor mij is weggelegd, maar dat te hoog 'm sowieso niet gaat worden. Oja, en de kleur van de wijzerplaat. Die moet toch eigenlijk wel donker zijn. Zwart. En als ik eens heel gek doe (donker)blauw.

Je word ouder, je verlegt je grenzen (maar niet te ver). Mijn allereerste witte wijzerplaat is een feit. En wat voor één! Heel origineel ben ik niet als je naar zijn broertjes kijkt, aan de andere kant valt er wat te zeggen voor het onveranderd laten van een winnend team. Er vallen nog vele tinten wijzerplaat te verkennen, ik ben om.

Om de pols

Familieshot

41 likes

Wat een trio, prachtig. Proficiat!!

1 like

Dat is een mooi trio! Goede aanwinst!

Wow…

Mooi! Van harte :thumbsup:

Mooi man, lijkt mij persoonlijk niks, 3 rolex’en… welke moet je nou om :joy:

Gefeliciteerd, ik zou er zo jaloers op kunnen worden!

Mooie aanwinst, mooi trio.
:thumbsup:

gefeliciteerd met je wit/zwarte. nu wordt het wel een keer tijd voor iets anders :wink:

Geen, gewoon lekker in de kluis laten liggen en gewoon een Seiko omdoen,
levert een stuk meer rente op dan geld op de bank :wink:

1 like

Gave collectie, zelf zou ik die Pepsi vervangen door een Datejust.

Mooi!!

Super aanwinst, wil ik er ook nog een keer eentje bij :slight_smile:
Het trio tezamen is ook erg gaaf!

Mooi triootje zo :+1:

2 + 1 = 10/10!

Heel mooi, gefeliciteerd. Die witte is de mooiste!

Super trio, al zal mijn voorkeur uitgaan naar de groene sub lv ipv de sub nodate. Desalnietemin veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

Nice! Komt deze uit Made? Zo ja, dan gebruikt iemand anders foto’s van je horloge op marktplaats voor duistere zaakjes…

Wat een prachtig setje zo! :ok_hand:t2:

Linkje?

Advertentie is reeds verwijderd zie ik.

1 like