Een zachte G maar een Harde PP Nautilus

Hahah zeker weten

Geschat vermogen vlg Google op 7/8 miljoen. Dus een PP was eerder goed om wat ietsje minder belasting te hoeven betalenā€¦

Tja, het loont waarschijnlijk om dat ā€œAramarā€ er af te shoppenā€¦:wink:

2 likes

Gaaf hoor en hij heeft nog horloges ook :+1:

Ja erg he :persevere:

Net als die Borsato, Fransie Bauer, en de rest van al het Nederlandstalige gedoe plus wat uit Volendam komt. Het zullen ongetwijfeld allemaal aardige jongens zijn, en ze werken er hard voor, professioneel, entertainers, de band eromheen zijn ook allemaal goede muzikanten maarreeuuh :weary: ik sla ff over.
Ik snap dat het een feest kan zijn hoor, net als de Toppers, maar niet voor mij.

4 likes

Wat? Zijn horloges aftrekbaar?

Was het maar zoā€™n feest. Het gaat om de vermogensbelasting. Scheelt onze Guus toch weer 700 euro. Daar kun je bij Beluga prima van uit eten.

1 like

Nee, maar je kunt ze er wel bij gebruiken natuurlijk.

4 likes

Win win bij een automaatje, handwinder zo zonde van de beweging.
Ik baal altijd als ik tot de ontdekking kom dat het kruit is verschoten en ik een handwindertje om heb. Soms vergeet ik dat van te voren te controleren.

2 likes

Belastingtip van de week: betaalt u teveel vermogensbelasting? Geef het uit! :joy::+1:

1 like

Volgens mij woont ie ook nog ergens in het zuiden toch? Dan bespaar je tov van andere delen van het land sowieso een leuke horlogecollectie aan woonkosten.
Overigens van die zachte G kom je niet snel vanaf, heb er tot mijn 10e gewoond, maar mensen vragen nog steeds of ik er vandaan kom.

Tov Amsterdam misschien ja. Maar als je in Den Bosch of Eindhoven een leuke hut hebt is het niet veel goedkoper dan pakweg Rotterdam of Utrecht. Om over Vught, Oisterwijk of Waalre nog maar te zwijgen.

1 like

Eindhoven zit inderdaad wel wat richting normale prijzen, vooral door expats die voor extra woningnood zorgen waarschijnlijk. Maar ook Eindhoven zit heel ver onder prijslevel van Utrecht en Rotterdam hoor waar de prijzen alles behalve normaal zijn.
Zeker in het buitengebied zullen de verschillen mega groot zijn door verschil in grondprijzen.

Haha nee maar als de centjes op de bank hadden gestaan had ie er vermogensbelasting over betaald. Hij zal nu de inner circle incl zichzelf goed verwend hebben met mooie spullen.

Hij is al eens failliet gegaan dankzij Borsatoā€¦ dan heeft ie ieder geval nog zn PP

Is mij verteld dat Den Bosch wel een uitzondering is op de regel. Daar schijn je randstad prijzen te betalenā€¦

Over ā€˜Dirty Southā€™ gesprokenā€¦ Wim Vd Leegte (VDL) zal ook vast een leuke klokken-verzameling hebbenā€¦

Hij is een villa in Goirle aan het opknappen volgens mij. Daarvoor in hartje Tilburg een dik pand.

Correctie: https://www.bd.nl/tilburg-e-o/guus-meeuwis-gooit-droomvilla-aan-de-bredaseweg-in-tilburg-plat~ad517e33/

Bij een bruto jaarsalaris van 2 ton betaal ik te veel inkomstenbelssting. Daarom doe ik mijn werk voor minder. :wink:

2 likes

Ook een leuke topic: kijk op de regio. Deze keer het kommer en kwel in het Zuidenā€¦ de belastingontduikers en diens horlogesā€¦

Volgende keer het Oosten, dan kan @HanDavinci ons meenemen naar de hotspots al daar en de mooie polsversieringen die daar te bewonderen zijn. NATO-nation waarschijnlijk?!

1 like

Hopelijk is zijn Patel wel waterdicht: Guus kopt een biertje http://www.dumpert.nl/mediabase/7701857/8bbeaa83

1 like