Een zachte G maar een Harde PP Nautilus

U zei?

Iets onder Utrecht, ongeveer gelijk met Den Haag en boven Rotterdam.

Gelukkig goede jampotglazenā€¦ en saffierglas om de polsā€¦ :grin:

En ondanks de grote verschillen zie je maar weinig mensen vertrekken richting due buitengebiedenā€¦ ja misschien een dorpje tegen de stad. De prikkel prikkelt nog niet echt.

:point_up_2::point_down:

image

Datā€¦trekt mij totaal niet.

2 likes

Gemiddelden zeggen niet veel, je moet kijken wat je betaalt per vierkante meter woonoppervlakte.

Als het niet je smaak is, maar zo iemand werkt er hard voor, waarom is het dan zo erg dat hij er goed geld mee verdient?

nee ging niet over het geld dat ze verdienenā€¦maar over de muziek. Van mij mogen ze allemaal 10 miljoen per maand verdienen.

Vanuit een villawijk in een wat groter Brabants dorp ben ik destijds verhuisd naar een woonboerderij in het buitengebied met mijn ouders. Buitengebied is wel wat eenkennig volk. Je blijft er lang ā€œnieuwā€ zeg maar.

1 like

Volgens mij zijn die 2 zaken aan elkaar gelieerd. Uiteraard is een grondprijs niet een prijs van opstal, maar ze bewegen wel met elkaar mee. Als het gemiddelde huis in Eindhoven 25k boven Rotterdam ligt, is de grondprijs per meter waarschijnlijk ook hoger.

Volgens mij maakt die man al zijn verplaatsingen met de ā€œgedenkedeng-tuut-tuutā€:joy:
Dan spaar je bakken geld uit als je geen wagen hebt. :joy:

1 like

Ik had het niet over grondprijzen, maar over woonoppervlakte. Natuurlijk is grond in het westen vele malen duurder, het is ook schaarser.
Dit heeft een beter beeld denk ik

https://cdn.prod.elseone.nl/uploads/2016/04/NED-kaart-prijzen_17.jpg

Dan begreep ik het verkeerd!

1 like

Same situation here! Van Eindhoven naar het achterland van Tiel. Qua sociale voorbeelden niet op vooruit gegaan.

1 like

Ieder geval zijn de grondprijzen in t oosten appetijtelijker.

1 like

Ik destijds vanuit Asten naar omgeving Nijmegen. Als je dan ook nog eens weet dat ik geadopteerd ben en ik de enige van zowel mijn familie en zo goed als het hele dorp niet blank ben snap je vast waarom ik nu in een stad woon. Daarnaast zit ook natuurlijk gewoon alles om de hoek. Wel ver weg jammer genoeg van het mooie Nijmegen.

2 likes

Maar merkte je echt dat je niet ā€˜geaccepteerdā€™ werd? Ik vind veel dorpelingen toch wel wereldvreemd hoorā€¦

1 like

Guusje kan niet tegen een grapjeā€¦ https://www.shownieuws.nl/rubrieken/muziek-rubrieken/2019/guus-meeuwis-boos-om-grappen-over-vriendin/

Of heeft niets met omgebouwde broersā€¦

Zeker, behoorlijk last gehad daar. Voornamelijk bij de voetbalclub. Maar dan begeef je je letterlijk tussen de ā€˜boerenā€™. Het grappige is, is dat mijn broer er ook speelde en ze niet geloofden dat hij mijn broer was. Hij is dan ook niet geadopteerd.

1 like