Een zak vol horloges

Dag allemaal

Ik heb vandaag voor 20 euro als het ware een zak vol horloges kunnen kopen die anders naar de Kringloop zouden gaan. Wat denken jullie?

Ik denk dat ik ze zelf alsnog naar de kringloop zou brengen. Tenzij het je ding is.

14 likes

Voor een dikke premium in het blauwe deel zetten en de vervolgens GS van Han kopen.

10 likes

Ik zag het eerder als wat horloges om open te peuteren en mee te experimenteren. Voor het geld mag er al eens wat kapot gaan. Ze gaan niet trots in de collectie bengelen. :joy: De Dixon horloges zijn wel nog enigzins leuk.

Zeker de goud/blauwe duidelijk een Australisch model.

1 like

Jij hebt ze gekocht; wat denk jij?! Wat ga je er mee doen?

Akkoord.

Dat je van het geld beter een krat pils had kunnen kopen.

4 likes

Een staatslot was pas leuk geweest…

Ik verkoop ze verder voor 4 euro het stuk en koop er twee bakken voor :joy:

Wat wil je gaan experimenteren? Voor zover te zien allemaal quartz uurwerken

Ben vrij recent bezig en wil graag een kitje in huis halen om bandjes in te korten/ vervangen, batterijen vervangen, etc. Ideaal om het in de vingers te krijgen zonder mijn ‘echte’ horloges te beschadigen.

Welke zak was het?

Kwam Gaston ze brengen?

Een wit diepvrieszakje met een print van lichtgroene ananassen :joy::joy::joy::joy:

1 like

Die is zeker 20 euro waard :sweat_smile:

Zo zo, die Nixons zijn nog 60 euro nieuw.

https://www.amazon.nl/NIXON-A0451931-Montre-Heren/dp/B00M3IWF7S/ref=asc_df_B00M3IWF7S/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430623358690&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=10177209392653378082&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065035&hvtargid=pla-338000229269&psc=1

1 like

Dat pauwenbandje is wel ‘something special’

1 like

Heb je nu 20 euro betaald voor een zwik horloges, die anders bij de kringloop waren afgegeven?

1 like

Die Nixon horloges kun je op MP makkelijk kwijt.

1 like

Of op een rommelmarkt. Er zaten wat leuke bandjes bij en de Nixon horloges waren nog wel leuk. Zat ook nog een Casio bij trouwens. Denk dat deze niet op de foto staat. Achja…

1 like