Deze kwam ik tegen en vond hem bijzonder genoeg om even onder de aandacht te brengen.
Zijn er overigens mensen die ervaring hebben met het laten coaten van horloges? Je ziet het steeds meer, ook deze zag ik laatst staan:
Groet,
Martin
Deze kwam ik tegen en vond hem bijzonder genoeg om even onder de aandacht te brengen.
Zijn er overigens mensen die ervaring hebben met het laten coaten van horloges? Je ziet het steeds meer, ook deze zag ik laatst staan:
Groet,
Martin
Je ziet het steeds
meer, ook deze zag ik laatst staan:
Dat lijkt me toch zonde van zo’n waardevast horloge. Zou ik eerder doen bij Seiko o.i.d.
Er zit voor mij een verschil tussen degene die het gedaan heeft. Als het door de fabrikant gedaan is, dan heeft dat een grotere meerwaarde dan als iemand het zelf heeft laten doen. Die Omega staat het goed, die Rolex is 3 x niets.
Ik zou er niet voor kiezen maar het staat wel mooi.
Het staat hem wel zeg (tu)
Vond de omega niet heel geslaagd, de rolex daarentegen heeft wel wat, zo in het groen.
Maar of il het zelf zou doen? Denk het niet
Heeft wel wat die Speedy. De groene Milgauss vind ik too much.
Ik vind het wel mooi, eerlijk gezegd.
Heuerboy heeft er eentje in de verkoop: http://heuerboy.com/otherwatches.htm (onderste twee foto’s: Speedy en 'n Explorer II)
Een paar jaar geleden heb ik ook een Speedmaster gezien met de wijzers van een Speedmaster Racing dial - ik weet niet meer of de plaat ook gebruikt was. Ik vond het wel wat hebben.
Menno
Heeft wel wat die Speedy. De groene Milgauss vind
ik too much.
Denk er hetzelfde over, sterker nog: ik vind die speedy zelfs wel mooi!
Het staat m goed, maar ik of ik er een Speedy voor zou ‘opofferen’?
Ik weet het niet hoor alhoewel ik het wel erg mooi vind maar ik ben bang dat je op de duur toch je horloge niet weer kwijt kunt voor dat bedrag tenslotte en dat klinkt misschien cru je mishandeld hem.
Geen zwarte Speedy voor mij! Maar de koffer is wel cool.
gr. Glenn
die speedy is wel vet…
er zijn trouwens genoeg jongens die dit aanbieden als je een beetje rondvraagt
deze bv http://www.kroonwatches.com/?pagina=2&mainCatID=3 (bovenste)
Ik ken iemand met een zwarte Speedmaster met diamant coating. Horloge is uit 1972 of zo en ziet er nog uit als nieuw. Zit een panda dial in.
Echt een ongelooflijk mooie topper met deze combo.
Ik vind het mooi, staat hem goed, zeker met die stalen band,
deze is ook wel ok al lijkt er een groene gloed overheen te zitten
http://www.filipucci.nl/producten/horloges/rolex/849/
Ik ken iemand met een zwarte Speedmaster met
diamant coating. Horloge is uit 1972 of zo en ziet
er nog uit als nieuw. Zit een panda dial in.Echt een ongelooflijk mooie topper met deze combo.
Nu ben ik wel een beetje benieuwd, zeker met de panda dial. Is er een mogelijkheid wat foto’s van te nemen?
El penumbra Schreef:
Ik ken iemand met een zwarte Speedmaster met
diamant coating. Horloge is uit 1972 of zo en
ziet
er nog uit als nieuw. Zit een panda dial in.Echt een ongelooflijk mooie topper met deze
combo.Nu ben ik wel een beetje benieuwd, zeker met de
panda dial. Is er een mogelijkheid wat foto’s van
te nemen?
Nope. Helaas.
Ik vind em wel geslaagd. Heb zelf Semasters gemod met erg bevredigende resultaten.