Beste,
dit heb ik in de UK ontdekt:
Ik vind het uurwerk is heel mooi afgewerkt.
Ik vind ze niet fout. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Mvgr
Ben
Beste,
dit heb ik in de UK ontdekt:
Ik vind het uurwerk is heel mooi afgewerkt.
Ik vind ze niet fout. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Mvgr
Ben
Mooie horloges, beetje te dressy voor mij. Vind zelf de kroon echt afbreuk doen, en de tekst hand wound idem.
Maar lijkt me een leuk horloge voor dat geld (250 pond).
Ik vind de naam wat hoog staan naar de 12 uur, maar wel mooi design en leuke kroon, weer eens iets anders
Het is best lastig om een origineel ontwerp te maken wat ook nog “klopt” en het lijkt er op dat ze daar in geslaagd zijn. Als het jou aanspreekt kun je best plezier aan dit horloge beleven. Seagul’s schijnen best nauwkeurig te lopen en betrouwbaar te zijn (ik heb er geen ervaring mee).
Ikzelf sta best open voor microbrands, maar liefst als ze zich een beetje bewezen hebben (à la Obris Morgan of bv Lew & Huey bv), als ze echt value for money bieden en als het ontwerp me héél erg aanstaat. Op deze 3 punten scoren ze nog niet wat mij betreft. De onderbroken minuten aanduiding, ontbrekende secondenaanduiding, het gezegde/motto achterop staan mij persoonlijk niet aan. Het design van de kroon vind ik niet mooi. Wat jij een mooi afgewerkt uurwerk vind vind ik een grof afgewerkt uurwerk. De maat is 43.4mm en dat is voor mij voor een dressy horloge al een absolute showstopper.
Ik denk tenslotte dat je er niet veel voor terugkrijgt als je hem ooit zou willen verkopen. Als je van jezelf weet dat je dit allemaal wél waardeert en het ook op termijn blijft waarderen zou ik er gewoon voor gaan.
Ik vind het vooral best knap het nog te durven, een nieuw horloge merk te starten tegen al die overmacht van de switser horloge industrie!
Daarom vind ik het ook belangrijk hier zoiets te delen, of er iemand voor kiest is een afweging van de genoemde punten…
Gr
Ben
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Vind het best een mooie dresser, enkel wat te groot om een echt dresser te zijn me dunkt…
Bonuspunten voor het noemen van William Gibson natuurlijk
Yep best leuk!
Tot je je realiseert dat je rondloopt met een horloge met Marloe op de wijzerplaat…