Eens een Tag proberen?

Ik wel, en ben toen net voor de TH gegaan… Deze kwam bij mij net verfijnder over. Superstevig brokje staal imho.

1 like

Hmmmm misschien ga ik toch maar eens voor een tweede oordeel… Oris bril af en zo… :wink:

3 likes

Ik heb een paar keer een Tag Heuer gehad en het zijn verder prima horloges maar het zijn geen blijvers voor mij, gek genoeg kan ik niet echt aangeven waarom. Ze worden in ieder geval veel aangeboden dus ik ben volgens mij niet de enige…

Hier speelt natuurlijk ook mee dat TH het als merk gewoon erg goed doet en dus heel veel horloges verkoopt. Dan krijg je ook vanzelf veel tweedehands aanbod.

http://uhrforum.de/tag-heuer-aquaracer-300-meter-t243557

leuke prijs toch?

Op MP ook eentje, 650 wil hij ervoor.

Nee, wel in bezit. Maar blijf wel nieuwschierig welk model je bij de juwelier gezien hebt. Het model van TS heb ik nooit gezien, maar mede door de ceramische bezel lijkt mij deze juist een stap hoger dan zijn voorgangers.

Ik denk dat de aquis en aquaracer (los van de prijs) kwalitatief op hetzelfde afwerkingsniveau zitten.

En ik vind dr aquaracer wat stoerder. :slight_smile:

Ja dat was mijn hele punt juist, de Aquis is list 1650 en de Aquaracer 2500. Dat verwachtte ik er wel aan af te zien/voelen maar dat was dus niet zo. Sterker nog, de Aquis leek wel de ‘luxere’ van de twee. Dat verbaasde mij echt.

Dan heb ik bovenstaande verkeerd geïnterpreteerd.

De aquaracer van TS is de nieuwste, als je die niet vergeleken hebt ben ik wel benieuwd welke dan wel, misschien hebben we het wel over een spuuglelijk budgetmodel welke ik helemaal niet ken :).

Het was de nieuwste inderdaad. @Number4 kom er eens in met jouw analyse, heb even versterking nodig hier :wink:

1 like

Ik wil er mijn aquis voor opofferen dus onderbouw die shit eens ff Ide :slight_smile:

Beide omgehad. De Aquis meermaals, de besproken Aquaracer nieuw model éénmaal. Ben niet helemaal met je eens qua afwerkingsniveau. Enkel had de band van de Aquaracer misschien wat steviger mogen zijn. Ben de stalen 22mm van mijn Hami gewend en dan voelt die van de Aquaracer niet meteen als een vooruitgang.
Wat wel frapant is, zijn de prijsverschillen tussen de dealers, hier, in Duitsland, en dan online (chrono24 bv). Scheelt echt honderden euro’s.

1 like

en toch al gereserveerd…

1 like

Dan lijkt t me een leuke klok. Sportief en casual tegelijkertijd.

1 like

Super mooi en bescheiden horloge! Maar je moet hem wel willen houden dan… anders verlies je hoop :frowning:

1 like

Overigens heb ik onderstaande een keer gepast.

Ik vond hem erg mooi! Subtiel. Maar toen kreeg ik een smpc om… :-p

Forum leden ben inderdaad met @anon50762135EV naar punte geweest en deel zijn minima in deze…de nieuwe Aquaracer is prachtig maar met 2350 euro behoorlijk aan de prijs…moet gezegd worden dat de Oris aqua prachtig is en prijs technisch zeer interessant !!

Ben zeker geen Oris fan maar was ook mijn ervaring ! Hoop je zo een beetje gesteund te hebben Ide :+1:t2:

Blijft natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie…heb later een Certina ds action PRECIDRIVE 41mm Quartz omgehad en dit horloge heeft mijn hart gestolen gezien de prijs en uitstekende afwerking… Dus zo zie je maar !!

3 likes

Ik heb deze Aquaracer laatst omgehad.
Ik vind hem heel erg mooi op de pols. Ik was er erg van gecharmeerd. Een perfecte everyday watch.

Echter vond ik de afwerking niet beter dan de Aquis. En de Aquis heeft die leuke open achterkant…

1 like

Die is wel erg mooi met dat blauw en dat GMT wijzertje :stuck_out_tongue:

maar ehhh… holle endlinks?

Die zijn wel heel mooi

Volgens mij wel solid hoor… alleen zo kort dat het hol lijkt.