Eens een Tag proberen?

Ik ben me aan het orienteren voor een vervanger van mijn Oris en daarbij zoek ik vooral naar een blauwe duiker aangezien ik mijn SMP toch wel mis… Nu kan ik weer een SMP zoeken, maar ik kwam gister ook onderstaande tegen:

Ik moet bekennen dat ik hier erg gecharmeerd van ben, maar weet ook dat je hard afschrijft op TH, mocht ie weer geflipperd worden.

Wat denken jullie?

5 likes

Ik vind 'm schitterend
Maar idd die afschrijving. Binnen 2 jaar krijg je nog maar de helft, wat weer gunstig is voor HF leden :wink:
Of ik ruil ze tegen die tijd voor een paartje AF1 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

ik zou m dan ook niet nieuw kopen…

Erg mooi om te zien, op uhrforum komen ze regelmatig voorbij dus een goede plek om in de gaten te houden.

2 likes

Koop nou gewoon lekker een Omega :wink:

2 likes

Het is zeker een mooie horloge!
Wat mij opviel bij mijn Aquaracer (wan2111) was dat de crown nogal fragiel aanvoelde tijdens het verzetten van de tijd en het terug in de behuizing schroeven. Ik weet niet of hier hetzelfde systeem gebruikt is.

1 like

Prachtig horloge!

Geen fan van het vergrootglas, maar verder een prima keuze.

1 like

Ik vind het jammer dat de achterkant niet meer van saffierglas is en dat ze nog maar 41 mm groot zijn.
Maar zonder meer een prachtig horloge !!! :+1:

1 like

Gewoon wachten tot er een mooi maar weinig gebruikt exemplaar langs komt…

1 like

Ik heb een wap2010; zeer over te spreken. Perfecte dive-dresser. Zwaar, kwalitatief, precies, al wat je wil.

Heerlijk apparaat.

3 likes

Super mooi!
Staat er nu ook eentje op UF, wel aan de prijs.
Compleet in nette staat gaan de 300m voorgangers (de normale modellen) nog voor aardige tweedehands prijzen weg hoor.
Heb zelf recent de WAN2110 gekocht nadat ik mijn wan2111 met spijt verkocht had.

De maat van 41 vind ik perfect. Jammer van de open achterkant inderdaad want deze modellen krijgen dan gelijk een lelijk uurwerk in de behuizing itt de mooi afgewerkte rotors van de open cases.

Ik vind hem wel erg mooi en wil hem nog wel eens hebben.

Mijn WAN:

Ik werd indd getriggerd door deze op UF:

http://uhrforum.de/tag-heuer-aquaracer-way211c-ba0928-blue-is-beautiful-t248186

Ik heb er afgelopen zondag eentje om gehad toen ik in Arnhem met @Number4 klokjes was loeren bij Punte, een Aquaracer dus. Kost nieuw 2500 euro en - heel eerlijk - dat zie en voel je er echt niet aan af. Als hij 1000 euro goedkoper was geweest had je het ook geloofd. De Oris Aquis die er naast lag - 43 mm met sunburst - had veel meer uitstraling en kwaliteitsbeleving en kost 2/3e van de Aquaracer.

Om nog maar te zwijgen over deze Tag die er ook naast lag, echt fantastisch (okee, wel 2350 euro, maar dat zie je er ook echt aan af).

1 like

Precies die wat ik post heb je gepast? Wat viel tegen dan? Ik zie voornamelijk dingen die me bevallen, maar dat is natuurlijk alleen vanaf een plaatje

Daarbij zou ik m nooit voor 2500 aanschaffen, maar voor 1K minder (staan al voor 1600 nieuw op Chrono24)

Nee nieuwer model. Er van uitgaande dat ze niet in de loop der jaren qua materiaalgebruik en afwerking zijn achteruit gegaan, vrees ik dat een Aquaracer je nog wel eens tegen zou kunnen gaan vallen.

Ik vond echt de Aquis een stap beter/mooier afgewerkt.

En die Carrera Calibre 5 nog weer een stap.

Baal er wel een beetje van, want zelf ook wezen kijken voor een Aquaracer. Zit tweedehands in mooie prijsklasse.

Is er een nieuwer model?

Ik ben juist een aquaracer fan en heb er al meerdere gehad. Juist de degelijkheid van de aquaracer vind ik iets wat opvalt. Ook met de sluiting van de nieuwere versies is alles ok. Ik vind de aquis echt een super mooie klok maar zie niet waarom deze van hoger niveau is.
En zie al helemaal niet waarom hij zal gaan tegenvallen :frowning:

1 like

Je zult er hier op dit forum nooit zoveel handen voor op elkaar krijgen als voor 'n Seamaster. Maar ja, je hoeft er ook niet de HF-populariteitsprijs mee te winnen, toch? We kunnen nou eenmaal niet allemaal altijd Rolex, Omega of Seiko dragen. :wink: Maar ik vind dit een mooie duiker van prima merk! Gewoon lekker doen! :grinning:

1 like

Heb je ze al eens naast elkaar in de handen gehad?

Mooie klok, mankeert niets aan. Ik heb ook jaren een Tag met veel plezier gedragen, daarna Panerai (024) en nu eindelijk…een mooie Rolex (21570,witte plaat) waar ik zeer content mee ben. Je schrijft echter wel behoorlijk op een Tag af…

Gegroet allen! :sunglasses: