Eens een Tag proberen?

Nice! Onderste!

Blauwe wijzer gaat vervelen denk ik.

Ja jammer. Volgens mij maken ze zeker de laatste jaren prima horloges…helaas hangt de afschrijving zoveel van populariteit af…Ik denk dat er minder mensen met een Rolex, Omega, IWC etc. liepen als die andere merken niet zo hard afschreven…

Ik zou die met metalen band nemen. Kun je altijd nog een zwarte band met oranje stiksel bij nemen :slight_smile:

Wat Erik zegt!

deze is ook wel erg strak, :stuck_out_tongue:

2 likes

En Ide, hoe was het passen?

Vandaag in Parijs deze gepast. Echt wel een heel gaaf horloge!

2 likes

Wordt een ander keertje helaas, ik zit met een dikke wang en een gaasje tussen de kiezen op de bank :frowning:

op een ceramische kast gebeten?

3 likes

Iedereen heeft een andere beleving over zaken als uitstraling, kwaliteit etc. Ik vind de Aquaracer erg mooi. Omdat ik veel op vliegvelden rondzwerf ben ik tijdje geleden bij de zoektocht naar een nieuwe duiker eens wat modellen gaan passen. De Aquaracer stond op mijn schortlist, net als de Aquis Date, HydroConquest en nog een paar. Redelijk verschillend in retail prijs, maar dat was mijn lijstje. De Aquaracer is daarbij erg fotogeniek, en ik vind TAG Heuer mooi merk. Maar ik miste de extra kwaliteitsbeleving t.o.v. de Oris. Ook de Longines miste dat. De Oris genoot eerst niet de voorkeur (had de Diver al gehad) maar is het toch geworden op basis van uitstraling en kwaliteitsgevoel.

Passen en vergelijken maakt toch dat je de beste keuze kan maken. Succes!

1 like

Als ik er een zou willen proberen is het deze:
https://www.google.nl/search?q=tag+monaco&biw=1100&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjc_IjOgeHKAhWMWxQKHSpZAuUQ_AUIBigB#imgrc=Xj0vCF8uhzqoIM%3A

Deze TagHeuer Aquaracer heb ik nu ruim 1 jaar in mijn bezit en ben er enorm over te spreken. De blauwe wijzerplaat met horizontale lijnen ziet er in het echt beter uit dan op de meeste foto’s.

1 like

Prachtige kast en bezel. Sunburst wijzerplaat er in en ik zou er wel wat mee kunnen. Die streepjes op de wijzerplaat zijn voor mij een showstopper.

Groeten,

Tecco

Dat is ook echt een hele mooie.

Daar sla je de spijker op zijn kop. De Aquaracer rechtvaardigt zijn aanzienlijk hogere prijs niet ten opzichte van de Oris. En de Hydroconquest is ook niet top in dit segment. Die gevouwen endlinks, dat kan bijvoorbeeld echt niet…

De hydroconquest heeft voor mij niet echt hoger kunnen bewijzen vooral met zijn 21 lugs dat meestal lastig wordt bij het verwisselen van de band en de kast aangezien niet echt scoort altijd dezelfde moest wat iets de kast vernieuwen met dat bezel
zie vaak op site een tweedehands hydroconquest te koop aangeboden geen betere vooruitzichting mijn mening

Dag Verheijden,

Ik heb recent exact dezelfde gekocht, zie n.a. topic op dit forum. Wat ik wil zeggen is dat jouw foto vele malen mooier is dan al mijn intro foto’s! Fantastische foto dit met, heel toepasselijk, dat scheepstouw! Volgens mij hetzelfde touw dat vroeger aan de stootwillen (kussens) van de motorkruiser van mijn ouders zat.

Om het af te leren…

Grt. Marco

2 likes

De door mij geplaatste foto komt volgens mij linea recta uit de brochure van TagHeuer. Zou zelf ook graag dergelijke fraaie foto’s kunnen schieten.

Veel draagplezier, het is en blijft een prachtig horloge!

Ah, da’s eerlijk geantwoord! Dat draagplezier komt goed en aan die kant ook wel denk ik zo…

Grt. Marco

1 like