Waar een wil is, is een weg.
Hulde, goed gedaan.
Was het achteraf niet makkelijker om gewoon 200 euro te betalen en niet jezelf een reuma te polijsten?
Dat is heel erg goed gelukt. Die Zodiac ziet er nu wel heel erg top uit, met die originele band.
Tuurlijk. Al met al is ie nu ook geld kwijt en een hoop moeite, maar wel een mooi verhaal. En soms is dat veel.leuker
Ja
Dit!
Puik werk. Lakmoesproef doorstaan. Geschikt
Heel erg gaaf gedaan! Wat een werk moet dat geweest zijn.
Meestal, als je dit soort dingen doet, en je bent eindelijk klaar, loop je opeens tegen het item aan wat je al tijden zocht. Maar dat is dus nog niet gebeurt denk ik
Kijk. Als ik zo in elkaar stak, dan had ik deze niet gekocht . Het zijn de leukere uitdagingen. En voor een kwart van de prijs.
Waag het om door te sturen als je hem vindt🤣
Hahahaha
Wat een karakter! Het resultaat is er gelukkig wel naar!
Oef, wat een klus! Hulde!
(Ik had denk ik wat koningswater in elkaar gemixt)
Ik buig voor je, top gedaan! Benieuwd naar het volgende project
Eindbaas.
bank vooruit voor volharding
Is een geweldig mooi horloge geworden, staat bij mij ook op de wishlist
viel het mee de wijzerschijfjes te verwijderen en terug te plaatsen?
Bank vooruit?
Ja, maar het is zenuwslopend vond ik. Ik heb met een soort vangnet zoveel mogelijk druk verdeeld over de schijf en deze dan over de as naar boven getrokken. Er zijn volgens mij geen tools voor.
Erg goed gelukt ondanks alle tegenslagen
Ja, ik had geen zoutzuur liggen. En ik vind dat best risicovol. Aangezien het ook metaal aan kan tasten toch?
Mooi dit👌
Lijkt wel nieuw
Absoluut, maar niet zozeer omdat de hele stalen band ook direct wordt opgelost. Dat kost héél wat meer tijd dan je denkt. Zodra de 1 à 2 micron goud is verdwenen, dan stop je.
Het grootste risico zit in het feit dat het gemiddelde huishouden niet beschikt over een zuurkast en andere belangrijke veiligheidsvoorzieningen. Ik kan nog wat oud-collega’s lief aankijken, afreizen naar een lab en mijn gang gaan. Ik zou er niet over piekeren om het thuis te doen.