Mooi verhaal!
Ik ben onder de indruk van de doorzetterij.
(…en de vergelijking tandenstoker-brekend glas deed gewoon pijn )
Ik heb t ooit eens gehad, zo’n splinter tot begin nagelriem. Die voel je tot in je harses. En dan proberen met een pincet er grip op te krijgen en waarachtig dat lukt maar het uittrekken is helemaal niet te harden. Daar is een bevalling niks bij!
Mooi ( liefde ) werk en een gaaf horloge
Heb je foto’s? Maar serieus. Dat lijkt me echt vreselijk.
Maar vergelijken met een bevalling? Dat is lef hoor. Denk aan het equivalent van een moderne Invicta via de plasbuis naar buiten persen…
Wat super gaaf man!
Genoten van je verhaal! Heel gaaf.
Heerlijk verhaal. Behalve dat stuk met tandenstoker onder je nagel pfff. Maar hé, complimenten voor je volharding en doorzettingsvermogen
Geniet van deze schitterende knaller, heel gaaf.
Ik denk dat je horloge langs de spachtelputz muur halen meer pijn doet dan een bevalling.
On topic : heel gaaf gedaan.
Gaat meer om de reis dan de bestemming…
Wat een machtig mooi ding en een pracht verhaal over een zoektocht en de finish! Hulde
Prachtig gedaan, en leuk verhaal!
Als ik dit zo lees, s’ochtends vroeg in mijn ochtendjas, dampende koffie in de hand, uitkijkend over de langzaam ontwakende stad, dan denk ik echt: Mijn leven is ZO makkelijk, maar ik ga mij niet schamen en ik stort niks op de rekening van 1 of ander goed doel. Horloges zijn al duur genoeg.
Dit gezegd hebbende: genoten van je verhaal, wat een doorzettingsvermogen. Prachtig horloge ook.
U werkt in de 2de kamer?
Knap staaltje doorzettingsvermogen met uiteindelijk prachtig resultaat
Mooi hoor, eer van je werk!
Mooi verhaal. Ik heb hetzelfde horloge in dezelfde kleur. Ik had ook nog een extra case voor je (met glas)
Maar ja, toen het zwembad in gedoken en einde Zodiac. Een bruine roestbrei nu.
Tja het kost wat (bloed, zweet en tranen in dit geval) maar dan heb je ook wat!
Stuur maar door! Ik wil hem graag hebben die bruine roestvrij
Ik ga em nog restaureren. Ik zag op ebay al eens een loopwerk.