Eens wat anders dan Panerai

Jörgen

yeeeaaaaaaaaah amerikaans biljart…of bedoelde je dat niet :wink:

Groet Peter ( ik ga slapie doen)

Mwah Peter, ik denk dat het poolen na de IWC, Chopard, Breitling, Cartier en zijn nieuwe aanwinst, de Dornbluth komt :smiley:

@ Jaap,

Ik heb de meeste van mijn horloges niet thuis liggen, dit i.v.m…je weet wel!

Jörgen

Prachtig, Jörgen.

Van harte met de Dornblueth…
Ik zie ook een Cartier, een Maggelan, een IWC Big Pilot, een Breitling, en toch stiekum een Panerai???

Welke zijn de twee direkt links naast de Maggelan??

Al met al een super collectie.

gr,
Hans Mennink

mooi ritsje , en van alles wat :wink:

joost

Vindt er geen bal aan…

Aan die ballen…

maar die klokkies… wow mooie serie

je hebt een goede smaak jorgen
zou je pam,s wel eens willen zien
Gr jeffrey.

Meteen naast de Maggelan is volgens mij een Chopard, die andere lijkt een Daniel Roth.

Hele fraaie line-up Jörgen, en gelukkig toch nog een PAM erbij :smiley:

Ruud

Yep, een Chopard, nu zie ik het. Merci. Die Daniel Roth had ik niet herkend…

wristshots

Hij is super Wouter…bedankt!

Jörgen

Die Chopard is echt geweldig, ik kon alleen de chrono’s, maar deze vind ik nog mooier.

Ruud

Ja, daar komt de partypooper :smiley: De meeste horloges doen het voor mij niet maar die Maggelan… dat is er een voor de wishlist. Ik heb 'm wel eens bij Horlogeplatform in Den Haag staan bekijken en was meteen verliefd. Komt waarschijnlijk ook omdat ik altijd iets met oude kaarten, atlassen, globes en schoolkaarten heb gehad. Mooie aanwinst Jorgen!

Die Santos vind ik de mooiste. Maar Jörgen, waarom de chrono?! Zonder chrono is hij toch nòg mooier?

Dat diehoekje in de Daniël Roth, geeft die de dag/nacht weer?

Gerwin

Nu we het toch over Panerai hebben … ik werd gisterenavond getracteerd op 1 v.d. Transporter films (en niet eens zo slecht nog niet). Is dat een Panerai met chrono en alarm die de hoofdpersoon daar draagt?

Een voor de film gemodifeceerde chrono, want Panerai maakt geen Luminor Chrono’s met Alarm.

Ruud

Zoiets dacht ik al. Een kwarts uurwerkje erin, neem ik aan…

Zou het verder wel een echte zijn? :wink:

Waarschijnlijk wel, Jason Stathem is zelf een echte Panerai-fan en wordt ook buiten de filmset veel met een Panerai om de pols gespot.

Ruud

Klopt, hier kun je het nachecken plus nog wat andere films:

http://www.paneristi.com/reference/Panerai_in_movies/index.html

Best leuk om te zien hoeveel bekende films dat zijn.

Ja, en kun je je ook nog eens een indruk vormen van hoe 'n horloge in het “echt” staat. Dat model van Statham zit zo te zien niet meer in de catalogus, he?

Interessant stek, overigens. Beetje ontmoedigend alleen te zien hoe prijzig die klokjes zelfs 2e hands blijven… Ik begin die 40mm GMT (00244) best mooi te vinden, maar om er nu 4000€ voor neer te tellen…