Eens wat anders, en waarschijnlijk geen blijvertje

Nice.

Update:
En inderdaad: ik ben hem kwijt.
Aan mijn dochter die hem in haar werk draagt en er volstrekt enthousiast over is.
Goed terecht gekomen dus.
Maar als ik hem dan zo zie aan haar pols… mis ik hem toch wel weer. Pffff…

1 like

ik vind het wel kunnen als ie wat egaler gekleurd was, dat rood en blauw vind ik storend. Ik meen dat hiervan ook eeen zwarte versie van bestaat?

Ja, die bestaat ook. Zelfs met zwart schermpje. Zie hieronder.
Ik heb trouwens dezelfde als de topic opener. Ideaal vakantie-, klus- of werkhorloge. En de retro look vind ik zelf erg tof, juist met dat kleine rode kleuraccent. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

GW5000, die wil je…

En nee, de mijne is niet te koop. Ik weet dat ik die reputatie heb :wink:

1 like

De GW5000, sinds gisteren om de pols…

In Japan - online - gekocht. Mooi dingetje!!

1 like

heb nog geen concrete plannen hierin, al ben ik wel benieuwd naar jouw lokale krant, anders dan de Zeewolde Actueel… :blush:

haha, ik zal eens een Arnhemse Koerier (volgens mij het dat hier zo) in het tentje leggen

Je plaatje is een variant van de king, een totaal ander model. Stukkie groter :sweat_smile:

gr, HJR

de winkel van ‘Shopping in Japan’ op Ebay?

Haha ietsje maar…! Iets te snel gegoogled. Maar zoals op jouw goede afbeelding te zien is, bestaat er dus ook een zwarte variant :sweat_smile:

ik dacht aan deze

Te glossy. Heb ik de GLX5600 van gehad. Lijkt op de foto mee te vallen maar in het echt glimt ie als een malle.

hmmmm, no-go dan

GW-M5610BC-1JF wil je dan. Geen gloss.

gr, HJR

Nee, via Rakuten. G-supply heet die tent. In Osaka. Snel en eerlijk! Hij vermeldde het totale verkoopbedrag op de douaneverklaring.

totale kosten?

Ik las “klompje plastic aan een bandje” en ik kan daar dan ook niet tegen. Retro is echter wel weer leuk en zo vond ik de 90er jaren METALEN G-Shock MRG’s… Heb er inmiddels 3, want ze worden steeds kostbaarder helaas…

G-shock, altijd goed (ook als afdankertje voor zoon of dochter)

Eerst uitgeleend aan mijn dochter, die er nu zelf een heeft.
En daarna heeft het verrassend lang geduurd, jaar of vijf, maar nu dus overgedaan aan mijn zoon, die een toolwatch behoefde.
En… eigenlijk al een klein beetje spijt van :upside_down_face: :blush: :rofl: want het is toch wel een ideaal vakantiehorlogetje.

1 like

Ze geeft hem vast niet terug…