Eens wat anders

wat vinden jullie van dit dan ??

is dat niet even een meesterstukje !
prachtig, en van nederlandse bodem.

ff een paar fotootjes…zijn we gek op toch ?

zal vast wel bekend zijn bij jullie
maar kon het niet laten, om ff te laten zien, wat er “naast de deur” word gemaakt.

met vriendelijke groet en iedereen een goed weekend toegewenst !
switt

ps… moet ff mn toetsenbord schoonmaken…
allemaal kwijl … :stuck_out_tongue: :smiley:

Erg mooi (tu)

Enig idee hoe lang de battery meegaat in een horloge met zoveel functies ?

Ik ben geen liefhebber van Vander Klaauw, maar mijn complimenten voor de fotografie. Ik neem tennminste aan dat je deze foto’s zelf hebt gemaakt (of toch “geleend”?)

Prachtig, prachtig…Mijn favoriete creaties…

De foto´s zijn (op de derde na) van de nieuwste reklamecampagne van Christiaan. Er staan ook nog leuke, rake opschriften bij. BV, bij de advertentie van het Planetarium staat Ons zonnestelsel was duizelingwekkend groot....Nu niet meer.

We mogen wel heel trots zijn dat dit allemaal in Nederland verzonnen en gemaakt wordt.

gr,
Hans Mennink

was het maar waar RHV dat ik die foto’s gemaakt had…
dat zou betekenen dat ik voor een vermogen ffies in mn handen mocht houden :smiley:

dit heb ik gewoon van internet ( jammer genoeg nogmaals )

maar ben wel een groot bewonderaar van iets of iemand die zo iets verzint en uitvoerd !

gr switt

Er zit geeb batterij in die van onze Christiaan

Arjay

geen batterij aanwezig dus die gaan heeeeeel erg lang mee in de verpakking :smiley:

Over smaak valt niet te twisten gelukkig…ik vind dit namelijk een partij kitch … (techniek is natuurlijk top evenals de kwaliteit).
Kleurtjes, tierelantijntjes, slingertjes, overal gouden frummeltjes en overal wijzerplaatjes en bewegende maantjes, zonnetjes en wat al niet meer zij…

Precies…
Veel frutseltjes?, kunst noemt men dat geloof ik…

Zoals ik al zei…smaken verschillen. CvdK heeft ook hele mooie horloges gemaakt, die ik graag zou hebben als ik ze kon betalen, maar ik vind dit nogal kermis dingen. Hoe netjes ze natuurlijk ook zijn gemaakt. Sorry… :wink:

Los van de uurwerken natuurlijk, kan ik ook niet warm worden van al die drukte. Technisch natuurlijk geweldig en alle lof meer dan waard. Ook de passie waarmee gewerkt wordt moet wel groot zijn en dat is altijd goed.

Iets wat überhaupt erg veel voorkomt vind ik bij horloges vanaf een 5.000 euro, al die gekke fratsen. Natuurlijk smaken verschillen, maar soms kan ik me toch echt niet aan de indruk onttrekken dat men soms echt voor de naam gaat i.p.v. wat men echt mooi vind. Het is maar mijn visie en die is echt minder waard dan de horloges waarop ik doel :slight_smile:

pim123 Schreef:

Over smaak valt niet te twisten gelukkig…ik vind
dit namelijk een partij kitch … (techniek is
natuurlijk top evenals de kwaliteit).
Kleurtjes, tierelantijntjes, slingertjes, overal
gouden frummeltjes en overal wijzerplaatjes en
bewegende maantjes, zonnetjes en wat al niet meer
zij…

Mee eens.

wel leuk al die reacties !

tging mij idd om de techniek niet om de naam.
tis gewoon geweldig hoe je zo iets verzint en het nog laten werken ook !

en over smaak valt absoluut niet te twisten.
ik vind t geweldige “machines” om te zien.

groet switt