Eentje binnen, eentje gekocht

Vandaag de prachtige Seiko van Roeland (NaviGator) ontvangen. Wat een schoonheid en puntgaaf. Natuurlijk is de band te kort… Altijd zo bij mij: ik heb een hekel aan strakzittende banden. Dus de zoektocht naar een mooie oyster, of h-band is weer begonnen.

Hier een foto van Roelands advertentie afgelopen zaterdag hier op het forum:

Vanavond in een paar tellen een Seiko 6138-3002 'Military Chrono’gekocht. Ik zag er op de Rikketik voor het eerst eentje in het echt; voor 379 euro. Mooi, maar te duur. Vervolgens ben ik thuis gaan zoeken naar gangbare prijzen voor dit horloge en toen ik dat wist, was het allemaal al een stuk makkelijker. In een e-mailconverstatie met Richard Askham vertelde ik 'm dat ik op zoek ging. Hij zou ook opletten voor me. Vanavond mailde hij me dat er eentje te koop was op TZ-UK en dat hij de verkoper en zijn horloges kent! Kijk dat lees ik graag. De verkoper wilde wel ingaan op mijn bod! Dus gaat’ie morgen in Engeland op de bus.

Menno

Hier 'n foto van TZ-UK

Twee prachtige aanwinsten gefeliciteerd.
Voor te korte stalen banden zijn er verende verlengstukjes verkrijgbaar.
Deze monteer je tussen de band en de sluiting.
Heb er zelf pas een gekocht en het werkt perfect.

Allebei fingerlickin’ good!!

Mooie horloges Menno(tu) Gelukkig weer eens wat anders dan al die Russen:D:D

Prachtige horloges! (tu)(tu) Alleen jammer dat ze bij jou om de pols zitten :smiley:

Proficiat, vooral die Navigator is helemaal te gek!!!

Mooie score Menno (tu)

mvg, Frans

En of dit een mooie score is! Twee prachtige horloges!! (tu)

wow … erg leuke aanwinsten vooral de onderste spreekt me erg aan (tu)

Seamaster “neemt me de woorden uit de mond”, zoals ze hier zeggen…(tu)(tu)

Voor zo’n “military” zou ik zeker ook vallen !! Proficiat met de aanwinsten !

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Top aanwinsten. Die Navigator vind ik heel apart, en 6138’s vind ik eigenlijk altijd mooi (maar dat komt ook door het uurwerk). (tu)

Beide erg mooi, gefeliciteerd met de aanwinsten Menno. Ik ben erg benieuwd naar hoe de Seiko van Roeland er in ander licht uitziet!?

Mijn beste,

Wat een beauty zeg, die TZ-UK!!

Ik neem er dan ook graag mijn petje voor af:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Allebei toppers:~