Eéntje nog dan ......... wie daarin trapt is wel wat naïef

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1192500336-rolex-deepsea.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=4

Ik denk dat deze wel echt is hoor… Niet duur ook…

Niet duur!? Inmiddels is er 9999,99 geboden. :wink:

Foto’s komen van exclusive chrono. Het horloge of de foto waarschijnlijk wel echt zijn. Ik denk dat de verkoper iets anders van plan is.

HF heeft inmiddels EUR 9.999.999,00 geboden. Now we are talking…

Bieden

HF€ 9.999.999,0012 aug. '17
Koen€ 9.999,0012 aug. '17
A.F.€ 1.800,0012 aug. '17
1 like

Wie weet :sunglasses:

7 likes

Spoon of Spy, dat is allemaal hetzelfde …

2 likes

Gaat iemand dit ook nog even bij Marktplaats melden?

Doe ik altijd in dit soort gevallen…maar helpt pas als er meerdere dit melden.
MP komt niet in actie na 1 melding.

1 like

Ik heb het jaren terug wel gedaan, werd nooit iets mee gedaan.

En doe even een search op MP naar Rolex met een prijsinterval tot €1000 anders: 576 hits zojuist…

Vraag me oprecht af hoe de verhouding “real deal” en fake aan Nee’rlands polsen is vandaag de dag…

Mij gaat het juist om de misleidende advertenties, fake klokken of geleende foto’s met een hoge prijs waar leken in kunnen trappen. Die meld ik.
De neppers tegen lage prijzen kunnen me niks schelen…en ondoenlijk om daar iets tegen te doen.

2 likes

Fair enough, dat is nog een stapje erger.

Ga eens een dagje naar attractiepark Hellendoorn… Zelden zoveel Rolexen op 1 plek gezien :joy:

Ik zag er vorige week 2tone dj2 op een blonde milf. Een james cameron deepsea. Een 114060 en mn eigen gmt2.

1 like

Damnit…een of andere Marijn probeert hem in te pikken :thinking:

3 likes

Ik dacht altijd dat op chrono24 alleen maar echt spul stond. :astonished:

https://www.chrono24.nl/search/index.htm?customerId=13509&dosearch=true

Gewoon even om eens te kijken wat de reactie zou zijn… vaag en geen antwoord op mijn vragen

1 like

Ik ben onschuldig. :astonished:

1 like

Shit, alleen morgen €1900 maar dan ophalen, ik zit in Rome dat komt nooit goed. Hoe duur is die overmorgen wel niet?.. “baalmomentje”

Das apart…heeft dus 2x warranty card/papieren :+1:
Top aanbieding dit.