Voor ik weer verder ga lezen op dit forum wil ik mij eerst even kort voorstellen.
Ik ben Jeroen, 39 jaar en jullie raden het nooit maar gek op horloges.
Het begon met een Seiko Shu Iro. Ik liep er weken langs en elke keer even kijken of hij er nog was!
Uiteindelijk naar binnen, passen en bingo… het virus had mij!
Na wat verschillende merken zoals Citizen en Casio gescoord te hebben wilde ik weer wat anders. Het werd een Pagani Design. Na dat horloge is mijn interesse gewekt voor Ali-horloges.
Mijn budget is niet groot en via die weg kan ik voor een klein budget genieten van veel verschillende horloges. Mijn Shu Iro staat nu te koop omdat ik nog wat meer horloges wil bestellen.
Dit was mijn horlogereis in het kort. Nu weer snel verder lezen op het forum.
Welkom Jeroen hier op het forum ,al een flinke doos met leuke horloges ! Op deze wijze kun je inderdaad snel kennismaken met veel horloges en deze uitproberen zonder een vermogen kwijt te zijn …succes en veel plezier .
Welkom Jeroen toch jammer van de Shu-Iro! Dat is toch een die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Zou je er toch niet nog even over nadenken? Uiteindelijk moet je je niks van mijn mening aan trekken, het is jouw horloge
Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie verzameling heb je al. Zo ben ik ook begonnen met mijn verzameling. Verschillende soorten proberen van AliExpress.
Welkom, ik had je Seiko Shu Iro online al zien staan . Ben sinds kort gek van het samurai design en heb er intussen 2 van. Het rode van de Shu Iro heeft me nog niet kunnen bekoren, misschien in het echt beter dan op fouo?
In het echt is het een prachtig horloge! Als hij wat kleiner was had ik hem niet weg gedaan. Het is een prachtig horloge. Maar ben er achter dat ik toch wat kleinere horloges prettiger vind