Eerste aanwinst 2015!

1,5 maand en drie forumposts verder, is er weer een horloge in de collectie bijgekomen. Ik was op zoek naar een mooie all-rounder die zowel dressy als casual gedragen kon worden. Na dus drie forumposts verder beveelde een forumlid (marnix.moed) mij een horloge aan, het horloge dat ik nu dus ook gekocht heb. De Steinhart Ocean Vintage GMT! Dus ik zoeken op normale verkoop sites, allemaal uitverkocht, in juni 2015 zou de nieuwe levering pas weer komen. Zolang ga ik niet op een horloge wachten!

Gelukkig is dit forum er om mij uit de brand te helpen en zag ik een forumlid (Thanks Ide!) die zijn Steinhart Ocean Vintage GMT wilde verkopen. Na hem een PB’tje te hebben gestuurd, was het al vrijwel zeker dat ik hem zou overnemen. Alles geregeld, en 2 dagen later was hij binnen, geweldig!

Ik heb nog geen echt negatieve punten kunnen vinden van dit horloge, afijn, hier de foto’s!

Mooi doosie natuurlijk

Daar is 'ie dan, sorry voor de vele stofjes!

Hier met de bijgeleverde NATO en het labeltje nog een keer :smiley:

Niet echt veel foto’s, er zullen er vast nog wel meer gemaakt worden door mij, maar voor nu was dit het. Hoop dat het jullie bevalt!

Gr Max

Geweldige klok. Krijg er al weer bijna spijt van :wink:

Veel plezier er mee Max!

Prachtig. Gefeliciteerd!

Henk

Haha, dankje!
Moet zeker lukken :smiley:

Nice!(tu)

Veel plezier ermee. Mooi ding!
De titel eerste aanwinst 2015 schept verwachtingen
:slight_smile:

Mooi (tu)

Steengoede aanschaf, geniet ervan (tu)

Heel mooi, veel plezier ermee.

Mooi, gefeliciteerd :~

Heerlijke klok veel kijk en draaggenot gewenst.(tu)

Proficiat! Fijn iemand te hebben kunnen helpen. Vind het zelf een gave klok. Baal dat ie bij mij niet zo mooi om de pols valt. Anders wist ik het wel…

Bedankt iedereen, dat draagplezier gaat wel lukken :smiley:

Gr Max