Eerste aanwinst

Eindelijk heb ik beslist,
En het werd een Seiko. toen ik vandaag in Dordrecht dit horloge om mijn pols deed voelde ik pas hoe mooi hij werkelijk was. Niet te groot of te dik, gewoon perfect.

seiko SNAB67P1
Helaas nog geen eigenfoto’s, maar ik denk dat die nog wel zullen volgen.

MvG,

Peter Verhoeven

Wat eenmaal in je kop zit gaat er niet meer uit. Overkomt mij ook vaak.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en we wachten op de eigen foto’s.

Weer een lid van de Seiko familie erbij.

mg

Ed

Gefeliciteerd met de aanwinst en het doorhakken van de knoop. Het uitzoeken en afwegen is net zo leuk als het dragen. Van mij mag er wel wat ‘tekst’ op een wijzerblad staan, als de afleesbaarheid van de tijd er maar niet onder lijdt. En volgens mij zit dat bij deze wel goed. Als ik het goed heb kan ik dus nu bij jou terecht als ik gallons in liters wil laten omrekenen, en vice versa:)?

Mijn beste,

Fantastisch dat je uiteindelijk de afweging hebt kunnen maken welke voor jou doorslaggevend is. En ja, zoals je zelf al zegt, het horloge zien en omdoen bij de juwelier dat geeft pas het echte horloge gevoel.
Het is dan ook een solide, kloeke klok geworden waarmee ik jou heel veel draagplezier wens. En dat er maar velen mogen volgen. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Mooi! Gefeliciteerd met die fraaie aanwinst, enne… welkom bij de Seiko-familie! (tu)
Voor de goede orde: doe geen moeite het Seiko-virus te ontlopen, want dat lukt je tóch niet! :wink:

Peter: gefeliciteerd. Mooi hoor! Veel plezier er mee.
Enne: leuk hè, zo’n besluitvormingsproces :slight_smile:

Mooi klokje hoor! En een echte Seiko dus 100% waar voor je geld!.

Veel draagplezier gewenst!