Eerste Automatic: SARB033 goed model?

Best horlogeliefhebbers,

Na twee fossils horloges ben ik wel toe aan mijn eerste echte horloge.

Na wat rond zoeken op internet ben ik een beetje verliefd geworden op de seiko SARB033. Een heel mooi veelzijdig horloge voor een goede prijs. Ik begrijp dat deze helaas al uit productie is genomen Ik zag zaterdag dat een forumlid deze aanbood op het forum, maar deze was toen ik een paar uur later keek al gereserveerd. Weten jullie een goede verkoper voor dit horloge?

Als iemand mooie alternatieven weet hoor ik dat ook graag!

Groeten,
Martin

4 likes

Op Ebay zijn ze nog wel nieuw te vinden, gewoon zoeken op de laagste prijs (Citiwide is wel een betrouwbare verkoper). Wanneer het aankomt op prijs-kwaliteit gaan je geen beter horloge vinden.

1 like

Absoluut goede keuze

Uitstekende keuze! Leuk op de stalen band maar vooral heel mooi op leer

Je kan ook dit topic verplaatsen naar gezocht, misschien is er een lid die hem wil verkopen of een goed adresje weet voor een nieuwe.

Zou dit forum goed in de gaten houden, op ebay zie je er niet veel nieuw aangeboden onder de 400€.

Zeer goede keuze als eerste automaat! :+1:

Zoals @Temporis al voorstelt, zou ik een oproepje in de blauwe rubriek (gezocht) zetten. Daarnaast Ebay in de gaten houden. Op Ebay heb je een bekende verkoper SoloJapan (eigen naam is Magi) uit Spanje. Daar heb ik er een heel stel gekocht door de jaren heen. Ik zou zijn site ook in de gaten houden, omdat hij vaker nieuwe horloges heeft die uit productie zijn. Succes! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik zeg doen! :+1::blush:

Mooie keuze! Ik heb hem zelf ook al een tijdje. Geniet er nog regelmatig van :blush:

Ik zou eens op de website van @vierport kijken.
Misschien dat hij nog iets voor je kan betekenen.

https://pangehorloges.nl/horloges/

Succes met zoeken

Via de facebookpagina van SoloJapan (Magi Mercate) is hij altijd aanzienlijk goedekoper dan op zijn Ebay-account. @solojapan2016

1 like

Ioomobile. Nieuw 275 euro zonder invoer.

En ja, zelf ook besteld.

En keurig geleverd.

En keurig gemod.

7 likes

Ik denk dat je weinig de mist in kan gaan met een SARB033. Tevens wel een courant model, dus je kan vast ook wel weer makkelijk doorflipperen.

Netjes, haha ik kan ze op dit moment niet nieuw op ebay onder de 400€ vinden. Misschien moet ik wel aan mijn ebay zoek skills werkenšŸ˜‚

Bedankt voor alle reacties!

@HanDavinci1
Goede tip! Helaas is het model uitverkocht op deze website. Ik heb mezelf op de mailing lijst gezet voor als hij weer in stock komt. Mooie foto!

@Roo01
Helaas is hij hier ook uitverkocht, maar zal eens mailen met de eigenaar.

Ik ga ook solojapan en citiwide op ebay in de gaten houden op ebay. Aangezien solojapan in spanje zit zijn hier neem ik aan geen importkosten aan verbonden?

Ik maak ook even een post in gezocht!

2 likes

Kijk je op ebay.nl of ebay.com dat wil nog wel eens uitmaken

2 likes

Het helpt als je niet op ebay.nl inlogt maar .com, .de of .co.uk.
VEEEEEEL meer hits waaronder vaak de goedkopere, ook internationaal. Wat op de .nl-site vaak leeg blijft zijn de ā€œoverige itemsā€ bij een verkoper, die opeens wel van alles blijkt te hebben via de andere ebays.

Aan de TO, goede keus overigens! Persoonlijk blijk ik nog iets meer verknocht aan de sarb035 waarop je minder snel vingerafdrukken ziet.

Hoe nieuw moet 'ie zijn? Ik heb er hier een liggen, dat was geloof ik de 27e SARB033 die @anon50762135EV op dit forum geflipperd heeft. Hij heeft minieme deskdivekrasjes maar verder is hij puntgaaf. Leeftijd medio feb 2018, of in ieder geval toen aangekocht.

3 likes

Daar krijg je spijt van ouwe reus, niet verkopen! :scream:

1 like

Geen zorgen, ik heb een waardige vervanger gevonden in de vorm van een andere Japannert :smiley:

5 likes

Oeh, ik heb zeker interesse! Wat wil je ervoor hebben? En heb je misschien foto’s van de krasjes? Is dat dan alleen op de bracelet of ook op de case?

EDIT: Super mooie vervanging :smiley: