ik ben nieuw op dit forum. Op mijn 41e vond ik het tijd voor een horloge. Geen idee wat er allemaal (goed) was en kwam na een beetje googlen uit op een Renard grande chrono. Vond het een heel mooi horloge en ook nog eens een Nederlands merk. Wat een miskoop: de chronograaf ging heel stroef en na drie dagen viel het horlogeglas er gewoon uit!! Teruggestuurd en gelukkig mijn geld teruggekregen.
Dus, maar eens op zoek naar goede horlogemerken en dankzij dit forum terechtgekomen bij mooie en voor mij betaalbare merken als Roamer, Tissot, Edox en Certina. Uiteindelijk, na wat verdieping wist ik dat ik naast een mooi horloge, een automatisch horloge wilde en echt degelijk. Uiteindelijk zat mijn hele top 3 bij Certina en is het dan de Certina DS-1 powermatic 80 geworden. Vandaag ontvangen en echt heel mooi!
Zo, dat wilde ik even delen. En ook dat ik hier lekker blijf lezen en inspiratie voor toekomstige aankopen blijf opdoen
Certina is gewoon een leuk merk. Helaas wat ondergewaardeerd. Voor jou dus niet. Geniet er maar van. Doe ik ook van mijn certina ds1 automatic.
Overigens welkom bij dit leuke forum.