Eerste 'echte' horloge gekocht!

Vandaag van André ( @Ipa1968 ) mijn eerste ‘echte’ horloge gekocht.

Sinds mijn 16e met een Seiko rond gelopen van mijn overleden Opa. Na twee jaar lang rondkijken en nadenken over welke horloge bij me past (en onder welke voorwaarde, waar ik zo op terug kom) nu de keuze laten vallen op deze prachtige Tudor Black Bay 58 blue.

Horloge dateert van januari '26. Nog ruim 4,5jr garantie dus. Iets wat voor mij, als beginnend horlogeliefhebber, als een dikke plus voelt.

Ik hoopte altijd een leuke eerste ervaring te gaan krijgen bij het kopen van mijn eerste serieuze horloge. Dankzij André is die wens uitgekomen! Echt een super aardige en leuke vent die de tijd neemt. Leuk gesprek gehad en een mooi horloge overgenomen; een ervaring rijker, die ik niet snel ga vergeten!

108 likes

Prachtig. Gefeliciteerd.

Dank je wel!! Check ook vooral even @Ipa1968 zijn Instagram pagina voor wat prachtige shots van oa deze bb58. Zie: (@mywatches.nl) • Instagram photos and videos

2 likes

Top keuze. Gefeliciteerd met je blauwe NA en welkom als Tudorist

2 likes

Stijlvolle Tudor Niek :ok_hand:t2:

Draag 'm in goede gezondheid.

2 likes

Lekker man. 58s zijn te gek. Veel draagplezier gewenst.

2 likes

Wat een goede keus voor je eerste “echte”! Gefeliciteerd met je mooie BB58.

2 likes

Heel erg mooi horloge. Ooit komt hier ook een Tudor binnen. Van garte gefeliciteerd

2 likes

Proficiat met je NA !

2 likes

Heel mooi. Gefeliciteerd :hugs:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tudor! :ok_hand:

1 like

Zo, das een hele beste binnenkomer!

Ik zwerf hier al meer dan 15 jaar… heb al 100 horloges gehad denk ik, maar deze blauwe bb58 heeft ook een speciaal vast plekje in mijn huidige collectie.

Veel plezier ermee!

3 likes

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Lekkere ‘starter’! Geniet!

1 like

Veel plezier met je fantastische Tudor Black Bay 58.

1 like

Dat realiseer ik me ook. Ik hou echt van luxe maar gun het mezelf niet vaak (genoeg).

Mijn doel is deze niet meer te verkopen, maar het is mijn eerste ervaring met een luxueus horloge - dus we gaan zien hoe dat gaat lopen. Ben benieuwd!

1 like

Dank je wel nogmaals! Hopelijk bereik ik binnenkort level 2 zodat ik mijn fijne en leuke ervaring kan delen onder je profiel. Komt goed.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze fraaie duiker!
Heel veel draagplezier!

1 like

Deal was ook een nobrainer als je zoiets zoekt. Tophorloge! Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Mooi!

1 like