Nou het heeft even morgen duren en was ook een weekje weg, maar mijn eerste Seiko is binnen
Met dank aan de adviezen die ik van Marnix gehad heb hier op het forum! Was wel leuk om te zien dat ik later urban gentry video’s tegen kwam waarin dit horloge ook als beste naar voren kwam voor de beginnende horloge enthousiasteling. Ik ben er dus erg happy mee! Kwaliteit is stukken beter dan de fashion watch van guess die ik tot vorige week nog moest dragen
Ik heb er wel meteen een rubber bandje opgezet wat ik veel mooier vond staan en had al gelezen dat het originele bandje wat goedkoop aan zou voelen en dat was ook het geval. Denk dat ik er ook nog wel een nato bij koop, maar voor nu erg gelukkig mee!
Ja ik vond horloges altijd wel mooi, maar nooit in verdiept. En bij meer uitzoeken kwam ik er achter dat ik eigenlijk alleen maar matige fashion brands in bezit had terwijl ik deze Seiko voor minder dan 100 euro heb gekocht en dit is gewoon een automatisch horloge van prima kwaliteit. Stukken beter dan de meeste fashion brands en dat gevoel merk je pas als je een echt horloge in je handen hebt
Mensen hier zijn super behulpzaam en vriendelijk en in combinatie met YouTube kom je van alles tegen wat in je straatje valt. Succes ermee
Leuk horloge, van harte en veel draagplezier gewenst.
Zo een vijfje is een leuke instapper om bekend te worden met een mechanisch horloge. Zeker voor de prijs, een fashion watch is vaak nog duurder.
Ik heb ook een vijfje en ik moet zeggen dat de kwaliteit gewoon goed is, ik heb hem als werkhorloge en hij blijft het doen tot nog toe.
Ondanks dat de meningen hierover verdeeld zijn (zie andere topic op dit forum) vind ik dat een Seiko in iedergeval altijd bij de collectie hoort. Voor veel mensen is Seiko hun eerste horloge en die moet je nooit weg doen in mijn optiek. Geniet ervan