Eerste (echte?) horloge + voorstelling

Altijd leuk om iemand met goed smaak te mogen verwelkomen op het forum. Zeer fraai horloge, draag hem in goede gezondheid…

1 like

Welkom hier en gefeliciteerd met je mooie horloge :+1:t2:

1 like

Prima keuze voor een eerste! :+1:

Dat er maar nog veel moois mag volgen, en ons ervan laten meegenieten natuurlijk :wink:

Welkom en goede keuze! Geniet ervan!

Van harte met je aanwinst!

Ah! Een Neerlandicus in de maak! Uitstekend, welkom hier. :slight_smile:

Toffe Seiko, dat dan weer wel. Blauw op blauw zou ik niet doen, eerlijk gezegd, maar da’s uitermate persoonlijk. Ton sur ton lichtblauw zou wellicht wel kunnen, maar ik voel het nog niet.

Zou ik niet te serieus nemen. Ik heb al eerder Zwitserse koorts gehad, maar dat was van de onderhoudskosten. Ik dacht dat ik aan het ijlen was, maar dat ging over nadat een kliko en ik er een einde aan maakten en ik weer aan de Japanners ging.

De Duitse koorts, daarentegen… :thinking: :thumbsup:

1 like

Allereerst van harte met je diploma!

Een prima keuze de Presage en een Omega Seamaster als volgende aanwinst is natuurlijk helemaal geweldig.

:ok_hand:

Welkom!

1 like

Welkom! Mooi hoor, de Seiko. Veel draagplezier.

1 like

hehehe, indeed! ik voel em :wink: junghans dugena buler, ook machtig spul … deutsche degelijkheid! Heb gelukkig niet zoveel met Seiko, scheelt weer :smile_cat:

Welkom, welkom!
Gefeliciteerd met je diploma en de stijlvolle keuze om deze hobby mee te beginnen.
Heel veel draagplezier gewenst.:+1:

Welkom en gefeliciteerd !
Een bachelor, maar van welke studie ? Ben benieuwd !

Een Presage SRPB41J1 is wel een hele goede en veilige keuze als start van een collectie !!
De blauwe vind ik het mooist. Echt een sierraad en ook nog eens top kwaliteit.
Super veel BANG voor de buck en daar zijn wij mede lage vlakke landers ook gevoelig voor !

Enjoy ! En niet te veel patsen of afkeurende blikken op de plakmerk horloges in de collegezaal !

Welkom! Goeie keuze hoor, prachtig horloge :thumbsup:

Gefeliciteerd met dit mooie horloge!
En natuurlijk welkom op dit leuke forum👍🏻

Welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:
En van harte gefeliciteerd met je diploma en je prachtige nieuwe horloge!

1 like

Uit bed gevallen? :wink:

1 like

Hahaha… altijd vroeg op.:slight_smile:

1 like

Fijne dag alvast Ide!:slight_smile:

1 like

Insgelijks!

1 like

Welkom en mooie binnenkomer, die cocktail!

Welkom op hf :raised_hand: