Daar heeft @joepb nog een mooi Duits gezegde over. Iets met een mand en een appelboom.
Hi,
Wat mooi geschreven.
Denk dat er heel veel mensen een gelukkig visje willen zijn…
groet, Vincent
ik nu ook.
Magie the gathering moest ik wel even op zoeken
Maar welkom Stijn.
Ik ga dat binnenkort een bij Gassan proberen. Alles in één keer voor een kwart van de prijs
Maar heb je er van geleerd? Mooi, dan ben je weer een stap verder om zelf ook een haai te worden.
Volgende keer even goed je huiswerk doen voor je iets verkoopt en zelf ook je haar in de gel, dan komt het helemaal goed.
Edit: je bent nieuw hier zie ik. Welkom bij de club!
Mooi horloge halen met het geld en daar lekker van genieten!
Ik weet niks van dit spel af; maar vraag me toch af welke kaart dit was?
Ben je veel jonger dan 40 of een stuk ouder
Iedere haai is een vis, maar iedere vis is geen haai
Goed bezig binnenkort maar even wat foto’s van je Tuna laten zien dan.
Mooi verhaal. Een Breitling moet je eigenlijk niet direct met water associeren, maar met luchtvaart, vliegtuigen en vogels.
Dus je haai is eigenlijk een havik.
Jammer dat je eerste luxe-horloge-in-het wild ervaring geen hele prettige was. Gelukkig is een horloge slechts een fysiek object en zijn we zelf verantwoordelijk voor het gevoel erbij. Dat is dus nog te repareren lijkt me
Een goede remedie is zelf een mooi horloge kopen. Het is een leuk spaardoel wat ook waardevast kan zijn als je een beetje oplet op wat je koopt. Het hebben van een luxe horloge is dan ineens veel haalbaarder dan je misschien denkt, zodat je geen haai hoeft te zijn als je dat niet wilt
Welkom op het forum .
Mijn hele horlogeverzameling is gefinancierd door de verkoop van Magic-kaarten. Mocht je nog wat over hebben en hulp nodig hebben bij de taxatie, dan help ik je graag. Om misverstanden te voorkomen: daar zit totaal geen eigenbelang bij, want na 25 jaar heb ik die hobby wel gezien.
Geef mij maar opium zei de goudvis, dan wordt ik haai.
Vertaald naar HF, vervang goudvis door Seiko en haai door Rolex.
Voor de leken onder ons, wat is een Magic kaart?
Welkom Stijn.
Leuk verhaal dat je hebt geschreven, hoewel de afloop toch iets beter had kunnen zijn voor jou.
Dat is het belangrijkst.
Veel plezier hier op het forum!
Die heb je nodig om een Rolex te kunnen bemachtigen.
Graag respectvol blijven reageren mensen.
Dank!
Doet mij denken aan die keer dat ik een Breitling Navitimer op marktplaats spotte met een vraagprijs van 1000 euro. Kon de volgende dag pas het horloge ophalen maar de beste man hield hem voor mij vast.
Toen ik langskwam waren de biedingen op de advertentie al 800 euro boven de vraagprijs. En de beste man hield zich aan zijn woord en verkocht hem aan mij.
Met andere woorden, soms zijn Breitling haaien ook gewoon visjes
Na dit waarachtige stukje proza te hebben gelezen ga ik nu even lekker met mijn roze dolfijntje spelen😚
Ik heb genoten van je verhaal.
Volgende keer graag in dactylische hexameters.